مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا نزدیک است

مسابقات قهرمانی تیم ملی بسکتبال جوانان آسیا از اول مرداد ماه با حضور 16 تیم به میزبانی ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا نزدیک استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: مسابقات چهار جانبه ایران به مدت 2 روز با حضور تیم های ملی بزرگسالان ب ایران ، تیم ملی جوانان ایران، تیم ملی بزرگسالان ارمنستان و تیم منتخب زیر 23 سال ارامنه روسیه برگزار شد.

هر کدام از این تیم های ذکر شده باید دو بازی انجام میدادند و تیم ملی جوانان در نخستین بازی خود به مصاف تیم ملی بزرگسالان ارمنستان رفتند که با نتیجه ی 85 بر 59 مغلوب این تیم شد.

در دومین بازی، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران به مصاف تیم منتخب زیر 23 سال ارامنه رفت و در نهایت توانست با نتیجه ی 81 بر 71 پیروز میدان شود.

علی محمدخان محمدی مربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان، علت پیروزی تیم ملی بزرگسالان ارمنستان در نخستین بازی تیم ملی بسکتبال ایران وجود 2 بازیکن آمریکایی دانست که باعث قدرتمند شدن تیم ملی بزرگسالان ارمنستان شده است.

لازم به ذکر است که تیم ملی بزرگسالان ب ایران نتوانست تیم ملی بسکتبال ارمنستان را شکست دهد و با نتیجه ی 98 بر 75 مغلوب این تیم شد.

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران 2 سال است که در اردوهای متناوب آمادگی به سر میبرد و قرار است قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در یک اردوی تدارکاتی که در مشهد برگزار می شود حضور پیدا کند.

اسامی بازیکنان در این اردو به شرح ذیل است:
1- محمدامین کمالوند
2-محمدرضا بهرام زاد
3- احسان صمدی
4- مهدی کریمی
5-مصطفی رضایی
6-امیرضا شه روش
7-سیدابوالفضل سیدی
8-محمدحسین جعفری
9-امیرحسین رضایی فر
10-شایان پور کاوه
11-سهند امینیان
12-امیرحسین خندان پور
13-رافی درغوکاسیان
14- امیرحسین آذری
15-علیرضا بدیع الزمانی
16مهران رضایی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار