شهرکرد؛

روز قدس، روح مبارزه برای آزادی قدس را زنده نگه می دارد

روز قدس، روح مبارزه برای آزادی قدس را زنده نگه می دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه قمر بنی هاشم (ع) و اتاق های اصناف سراسر استان چهارمحال و بختیاری، به مناسب روز جهانی قدس بیانیه مشترک صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
باز هم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسید و فریادهای مرگ بر اسرائیل مردم ایران و جای جای دنیا، ندای "هیهات من الذله" را در گوش ظالمان طنین انداز خواهد کرد.

روز جهانی قدس، روزی است که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی مبتکر آن بوده اند تا مبداء پیدایش نهضت های ضد صهیونیستی در سراسر دنیای اسلام باشد.

روز قدس، روز بیداری اسلامی علیه نقشه های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی است. دنیای اسلام در یوم الله قدس یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

روز قدس به عنوان یادگاری ارزشمند از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و رهایی فلسطین ار چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

روز قدس، روز تبلور عینی حمایت امت اسلام و ملت های آزاده از قیام و آزادی خواهی ملتی بزرگ و قهرمان است.  

اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در 60 سال گذشته سبب شهادت هزاران نفر از مردم قدس شریف، مجروحیت دهها هزار نفر از زنان و کودکان بی دفاع و همچنین آوارگی هزاران فلسطینی شده است.

36  سال پیش حضرت امام خمینی (ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامیدند، در حقیقت فراخوان جهانی دادند تا مسلمانان و آزادی خواهان سراسر دنیا در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کنند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند تا روح مبارزه برای آزادی قدس و رهایی از چنگال رژِیم اشغالگر قدس زنده بماند.

اکنون علاوه بر اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن شناخته شده مسلمانان به ویژه مردم فلسطین، آل سعود و گروههای تکفیری و تروریستی نیز در کشورهای اسلامی همچون یمن و عراق و سوریه با حمایت مالی و نظامی قدرت های استکباری در کشور های اسلامی رخنه کرده و علاوه بر کشتار مردم بیگناه این کشور ها،خسارات زیادی به جهان اسلام وارد کرده اند.

وضعیت امروز مسلمانان در کشورهای اسلامی بخصوص یمن بگونه ای است که سکوت مجامع جهانی نیز بستر آماده ای را برای ادامه جنایت ها و کشتار مردم بیگناه مسلمان فراهم کرده است. 

اصناف و بازاریان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری امسال هم با حضور فعال تر از گذشته همپای ملت ایران و سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس علیه رژیم صهیونیستی، ضمن لبیک به ندای ملکوتی امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر قدس اعلام می دارند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار