شهرکرد؛

روز قدس، نماد آزادی‌خواهی، وحدت و همدلی امت اسلامی

روز قدس، نماد آزادی‌خواهی، وحدت و همدلی امت اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با صدور بیانیه ای از عموم شهروندان برای شرکت گسترده و پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

در متن این بیانیه آمده است: روز قدس، نماد آزادی‌خواهی، وحدت و همدلی امت اسلامی است که مسلمانان جهان همه‌ساله با راهپیمایی گسترده در جهان ضمن اعتراض به اشغالگران، آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی و همه سرزمین های در بند ظالمین را مطالبه می‌کنند.

نامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) از تدابیر مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ معاصر است که هر سال با این راهپیمایی با شکوه در جهان، ضمن نمایش بیداری تمام ملت‌های آزاده نسبت به نظام سلطه و جنایات رژیم صهیونیستی، خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت اسلامی جریان پیدا می‌کند.

امروز با موج بیداری اسلامی که جهان اسلام را فرا گرفته است، حامیان رژیم اشغالگر قدس یکی پس از دیگری سرنگون شده و رژیم صهیونیستی هر روز خطر نابودی خود را بیشتر احساس می‌کند.

موضوعی که روز قدس امسال را دارای اهمیت بیشتر می‌کند، توطئه خطرناک استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی با همکاری جبهه ارتجاع در منطقه برای تضعیف محور مقاومت اسلامی است.

هر ناظر بی‌طرفی با نگاه به اوضاع سوریه، عراق، یمن، افغانستان، فلسطین و غزه و دیگر مناطق اسلامی درمی‌یابد که آنچه که امروز به اسم دموکراسی‌خواهی و حقوق بشر جریان دارد، کلاهی است که بر سر تاریخ می رود و دروغ بزرگی است که تنها با حضور ملتهای مسلمان و آزاده قابل جبران خواهد بود.

امت اسلامی و سایر ملل آزادی‌خواه و عدالت‌طلب جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال بلندتر از همیشه فریاد نابودی این غده سرطانی و همراهان و یاریگران آنها را سر می‌دهند و ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین، یمن، عراق و سوریه بر آزادی قدس شریف و همه اراضی اشغالی، احقاق حقوق تضییع شده آنان تاکید می‌کنند.

امسال نیز شهرداری شهرکرد، شورای اسلامی شهر و سازمان های تابعه این شهرداری همچون سال های گذشته همراه و هم صدا با تمامی مردم آزادی خواه جهان، در روز جهانی قدس، مشت های گره کرده خود را، به سمت دهان پر از نکبت صهیونیسم و حامیان آن نشانه می گیرد و پیام آور نجات مظلومین خواهد شد و هم پای مسلمانان در اشتیاق خلق حماسه رمضانی در روز قدس به ‌سر می‌برد که در پیشانی‌اش، نام امام راحل (ره)‌ و ملت ایران نقش بسته است، پس یکصدا بکوشیم روز قدس را باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنیم.

گفتنی است: آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار