قزوین؛

خطبه های نمازجمعه

نماینده ولی فقیه در استان گفت : نابودی اسرائیل غاصب با اتحاد مسلمین تسریع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی  در خطبه های این هفته نماز جمعه  شهر قزوین که پس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در مسجدالنبی برگزار شد افزود: با اینهمه ظلم و جنایت در کشورهای مسلمان اعتماد کردن به صهیونیست ها و سردمداران کاخ سفید  حماقت است و نابودی اسرائیل با اتحاد مسلمین تسریع می شود.
خطبه های نمازجمعه

امام جمعه قزوین اظهارداشت: حمایت ازمستضعفان و ایستادن در برابر استکبار بویژه شرکت در راهپیمایی روز قدس تجلی تقوای الهی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی با قدردانی  از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه کرد: تهدیدهای دشمنان هرگز نتوانسته از حضور گسترده مردم در صحنه های انقلاب جلوگیری کند و امروز در کشور ما سلایق سیاسی مختلفی وجود دارد  اما تفکر همه آنها حمایت از مردم فلسطین است و حضور پر رنگ قشرهای مختلف مردم  در راهپیمایی حکایت از این موضوع دارد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: خداوند وعده داده یهود نژاد پرست محکوم به ذلت و خواری و زمین گیری است اگرچه چند سالی خود را در خانه مسلمانان نگهداشته‌ اند اما سرنوشت شومی در انتظار آنهاست.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد:صهیونیست ها خوی تجاوز گری دارند و دستشان به خون پیامبران الهی هم آلوده است و عاقبت شومی دارند و این وعده الهی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.