همدان؛

فرمانده سپاه ناحیه همدان: مسئله فلسطین مسئله تمامیت اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله تمامیت اسلام است، گفت: روز قدس تقابل دنیای استکبار و دنیای مظلومان و ستمدیدگان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان: مسئله فلسطین مسئله تمامیت اسلام است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن برزگر با بیان اینکه دفاع از مظلوم ریشه در دین اسلام دارد و ائمه(ع) بر آن تأکید داشته‌اند، اظهار داشت: مرام و پیشه امام علی (ع) دفاع از مظلوم و ستم دیدگان بود حتی اگر این مظلوم مسلمان نباشد.


وی با اشاره فرا رسیدن روز قدس افزود: ما اگر داعیه پیروی و اطاعت از امام علی (ع) را داریم باید سرمشق ما سیره سیاسی و اجتماعی امام علی (ع) باشد که هیچ ظلمی را از هیچ کس برنمی‌تابید.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: روز قدس تقابل دنیای استکبار و دنیای مظلومان و ستمدیدگان است و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان طلایه دار این جبهه روز قدس را به فرمان حضرت امام (ره)در تمامی بلاد مسلمانان و حتی غیر مسلمانان اشاعه داده و برای آزادی قدس لحظه شماری می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله تمامیت اسلام است، تاکید کرد: قدس و مسجدالااقصی متعلق به سرزمین های اسلامی هستند و باید رژیم اشغالگر صهیونستی از آن عقب نشینی کند.
برزگر با اشاره به همه گیر شدن و جهانی شدن روز قدس گفت: این از برکات انقلاب اسلامی و از نفس گرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: دور نیست آن روز که تمامیت سرزمین فلسطین به آغوش اسلام برگردد و اسرائیل به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله)25 سال آینده را به چشم نخواهد دید.

برزگر خاطرنشان کرد: حضور حداکثری عموم مردم و بسیجیان فهیم و بصیر دعوت کرد در این همایش نوعدوستی وضلم ستیزی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان شرکتی عظیم و پر شور داشته باشند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.