همدان؛

مسئله فلسطین خط قرمز است و مشمول هیچ معاهده‌ای نخواهد شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان گفت: تا جهان باقی و تا انقلاب اسلامی زنده است مسئله فلسطین از اولویت‌ها و خطوط قرمز ما هست و مشمول هیچ معاهده و یا برجامی نخواهد شد.

مسئله فلسطین خط قرمز است و مشمول هیچ معاهده‌ای نخواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمود قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: روز قدس روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم را در قلب تمام مسلمانان زنده نگه داشته و خواهد داشت.


وی افزود: روز قدس مطلوب تمام آزادی‌خواهان جهان است و هر انسان منصف و آزاده‌ای از برپایی چنین مراسمی و راهپیمایی دفاع می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان درباره ضرورت و اهمیت روز قدس گفت: باید این نماد و این راهپیمایی تقویت شود و در زنده نگه داشتن آن تمام مسلمانان دنیا و به خصوص ایران وظیفه دارند.

وی در مورد حساسیت روز قدس امسال گفت: حامیان اسرائیل به ویژه آمریکا می‌خواهد با اجرای برجام های 2 و3 و... روحیه، توان و نیروی استکبارستیزی را از نظام جمهوری اسلامی بگیرد و رژیم اشغالگر قدس را در حاشیه امن قرار دهد.

قربانی خاطرنشان کرد: ما نباید صحنه را ترک کنیم و باید مقتدرانه و هوشمندانه در صحنه، منتظر فرامین رهبری (مدظله) باشیم.

وی بیان داشت: پیام روز قدس برای دوستان ما و همه آزادیخواهان و یاوران مظلومان جهان دلگرم کننده است و برای جبهه استکبار و ظلم و ستم زنگ خطر و کابوسی وحشتناک است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: تا جهان باقی و تا انقلاب اسلامی زنده است مسئله فلسطین از اولویت‌ها و خطوط قرمز ما هست و مشمول هیچ معاهده و یا برجامی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس رهایی مسجدالاقصی را رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه دارالمجاهدین بار دیگر به ندای شرع و وجدان خود پاسخ مثبت داده و در راهپیمایی روز قدس حضوری حداکثری دارند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.