اهواز؛

سبدهای غذایی هلال‌احمر بین ایتام و نیازمندان توزیع شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر هندیجان از اجرای طرح همای رحمت و توزیع سبدهای غذایی بین ایتام و نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عاشور قنواتی اظهار داشت: واحد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با کمک اعضای خانه‌های داوطلبی خود تسکین دردهاس بشری و کمک به افراد نیازمند جامعه را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: واحد داوطلبان این جمعیت قبل از ماه رمضان  ضمن  تشکیل جلسه با اعضای گروه‌های چهارگانه و دعوت از خیران را فراهم می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر هندیجان تصریح کرد: طرح همای و سفره‌های مهربانی یک طرح ملی است که بدون پشتوانه دولتی تنها با تکیه بر کمک‌های مردمی و بر اساس حس انسان‌دوستی اعضای داوطلب جمعیت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

قنواتی بیان داشت: روند جمع‌آوری اقلام غذایی، پروتئینی و بسته‌بندی سبدهای غذایی با همکاری اعضای خانه داوطلب و جوانان عضو هم اکنون در محل سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان ادامه دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سفره‌های مهربانی هرساله از نیمه دوم ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر توسط داوطلبان خیر در سطح شهر و بخش‌های مرکزی، چم‌خلف و روستاهای تابعه برای افراد نیازمند مهیا می‌شوند که تعداد زیادی از نیازمندان از این سفرها استفاده می‌کنند.

عاشور قنواتی اذعان داشت: هدف از اجرای طرح‌های مثل همای رحمت، فرشتگان رحمت و دیگر پروژه‌های داوطلبی، دست‌گیری نیازمندان جامعه به‌وسیله افراد خیر و نوع‌دوست است که به لطف خدا مردم بدون هیچ انتظاری به‌صورت خودجوش در این‌گونه طرح‌ها و پروژه‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر در طول سال به غیر از طرح‌های همای رحمت و فرشتگان رحمت که در ماه رمضان و در آغاز سال جدید اجرا می‌شوند، طرح رسول صادق(نوید سلامت) را با جمع‌آوری کمک‌های مالی افراد خیر و واریز به حساب هلال‌احمر استان بعد از برگشت به بیماران نیازمند و صعب‌العلاج بر اساس مدارک پزشکی برای رفع مشکل درمانی آنها کمک مالی می‌کند.

وی افزود: درب هلال احمر و خانه‌های داوطلب آن بر روی همه افراد خیر و نوع‌دوست باز است، هر کس تمایل به انجام کارهای خیر و عام‌المنفعه دارد می‌تواند عضو خانه‌های داوطلبی در سطح شهر و روستا شود.

قنواتی در پایان از زحمات همه، مساعدت‌های فرماندار، معاون فرماندار، مدیر اداره جهاد کشاورزی، مدیر‌عامل تعاونی صیادی ملوانان، تعاونی‌های مرغ‌داری شهرستان و دیگر افرادی که واحد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر را در اجرای این طرح ملی یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.