سالاری در گفتگو با باشگاه خبرنگارن جوان:

نحوه بررسی نقشه های نما با ایراداتی همراه است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص نحوه بررسی نقشه های نمای ساختمان ها در کمیته ها مشکلات و ایراداتی وجود دارد.

نحوه بررسی نقشه های نما با ایراداتی همراه استمحمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه شورای شهر برای ساماندهی نقشه نماهای ساختمان ها، مصوبه ای را در شورا به تصویب رسانده است، اظهار داشت: در کمیته های نما، کارشناسان نقشه های نماها را قبل از صدور پروانه بررسی می کنند.
 
وی با اشاره به مصوبه ای که در شورای شهر در خصوص فرآیند صدور پروانه به تصویب رسیده است، افزود: در کمیته هایی که متخصصان مربوطه حضور دارند، نقشه ها منطبق با اصولی توسط مهندسین ذی صلاح بررسی و همچنین بعد از تصویب، در کمیسیون های نما نیز بررسی خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه کمیته های نما از 8 ماه گذشته در تمام مناطق 22 گانه تهران، کار خود را آغاز کرده اند، تصریح کرد: اگر چه در نحوه بررسی ها اشکالات و ایراداتی وجود دارد، اما این کار برای تمام پروانه های جدیدی که صادر می شود، انجام می شود.

گفتنی است؛ کمیته نما بر اساس مبانی و دستورالعمل هایی که از سوی شورای شهر و شهرداری تهران به آن‌ها ابلاغ شده عمل خواهند کرد و همچنین نقشه نماهای ساختمان هایی که پروانه می گیرند، مانند نقشه های معماری، مکانیک و برق و سازه را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار