عمق محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است

امام جمعه باشت گفت: عمق محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است و برای رفع آن نیاز به همت جهادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت صبح امروز در دیدار با مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به خدمات این نهاد اظهار کرد: کمیته امداد هدفی را دنبال می‌کند که مورد رضایت خداوند است و این ویژگی کمیته امداد آن را از سایر نهادها متمایز کرده است.

امام جمعه باشت افزود: در ماه مبارک رمضان تعاملات خوبی بین کمیته امداد و دفتر امام جمعه وجود داشت.

عبودی با اشاره به سطح محرومیت استان گفت: عمق محرومیت به صورتی است که نمی‌توان به کمک‌های این نهاد اکتفا کرد.

این خطیب جمعه استان افزود: در این رابطه نیاز به فرهنگ سازی بیشتری برای کمک به فقرا و نیازمندان است که متاسفانه این بخش مورد غفلت قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام عبودی با بیان مشکلات شهرستان افزود: در بحث حوزه امدادی اشتغال نزدیک به 300 پرونده تشکیل شده است که نیاز به تامین اعتبار دارد.

امام جمعه باشت بیان داشت: عده‌ای با استفاده از وام‌های اشتغالی کمیته امداد توانسته‌اند به کمک تولید و رونق اشتغال‌زایی بیایند. 

عبودی گفت: وام‌های اشتغال‌زایی به دلیل داشتن جهات مثبت فراوان نتایج خوب به همراه دارند.

وی با اشاره به هزینه‌های اجرایی زکات شهرستان افزود: دریافت زکات به لطف همکاری ائمه جماعت و مدیریت کمیته امداد رشد قابل قبولی در شهرستان داشته است، اما از لحاظ مسائل تبلیغاتی و اطلاع رسانی با کمبود امکانات مواجه هستیم.

امام جمعه باشت در پایان سخنان خود با اشاره به کمک هزینه تعمیرات مسکن محرومان بیان کرد: تعداد زیادی از خانواده‌های محرومان شهرستان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند که امیدواریم در جهت رفع این مشکلات به عنوان یک نیروی امدادی از حداکثر توان خود استفاده کنید

انتهای پیام /ف

برچسب ها: محرومیت ، فرهنگ ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.