کرمان؛

حمايت از توليد داخلی از اركان اقتصاد مقاومتی

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت : در راستاي تشديد اقدامات بر عليه قاچاق كالا و اجراي منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي ) بايد از توليد داخلي كه از اركان اقتصاد مقاومتي است حمايت كنيم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ يدالله حسن پور افزود : نظر به تحقق سال اقتصاد مقاو متي ، اقدام و عمل پليس آگاهي استان كرمان با استفاده از تمامي ظرفيت هاي موجود و همراهي كليه رده هاي انتظامي در سطح استان براي مبارزه همه جانبه با اين پديده شوم و مضر به اقتصاد كشور گام برمي دارد.

وي خاطر نشان کرد: اين جديت و هم افزايي باعث شده ، تا ارزش ريالي كالاهاي مكشوفه در سه ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال قبل 59درصد افزايش پيدا كند .

وي تصریح کرد : مبارزه جدي ومستمر با پديده قاچاق كالا مستلزم همراهي و همكاري تمامي نهادها در اين امر مهم مي باشد و نيروي انتظامي به تنهايي قادر به حل مشكلات موجود نمي باشد.

حسن پور در پايان گفت: براي اينكه دست قاچاقچيان كالا را از اقتصاد كشورمان كوتاه كنيم بايد به همه مردم فرهنگ استفاده از كالاي ايراني و توليدات داخلي را بياموزيم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار