هشدار پلیس فتا به دارندگان گوشی های هوشمند:

مراقب بد افزار های اندرویدی نصب شده گوشی خود باشید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی ایلام با هشدار به کاربران تلفن های همراه، گفت: مراقب بد افزار های اندرویدی نصب شده گوشی خود باشید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد"علی عباسی کسانی" در این زمینه اظهار داشت : امروزه کاربران گوشی های  هوشمند  با استفاده امکانات اینترنت و  نرم افزار های مختلف مانند بازار و گوگل پلی می توانند  برنامه های  مختلف در گروه های کاری مختلف  را بر روی گوشی  خود نصب کنند که بعضا بیشتر این دست نرم افزار ها رایگان می  باشد.

 وی افزود : گوگل مدت‌هاست که اقدامات امنیتی خاص خود را به کار گرفته تا بدافزارها را از بازار اندروید متعلق به این شرکت، گوگل پلی حذف کند؛ اما این نرم‌افزارهای مخرب هنوز هم قادر هستند از این سامانه‌های دفاعی گذر کرده و به این بازار راه پیدا کنند.

این مقام انتظامی در پایان با توصیه به کاربران  اینترنت به  خصوص  گوشی های هوشمند گفت:  در اینترنت ، تبلیغات جذاب  و متنوعی تحت عناوین مختلف در حال  انتشار است که کاربران اینترنت  حتما قبل از نصب این دست از نرم افزار های ناشناخته  اقدامات  امنیتی لازمه را مانند نصب آنتی ویروس مناسب و بروز را بروی گوشی خود انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار