قم؛

طرح سراسری کاروان‌های «راهیان جمکران» اجرا می‌شود

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: طرح سراسری «راهیان جمکران» ویژه کاروان‌های مستمر مسجد مقدس جمکران که هر هفته در مسجد حضور می‌یابند اجرا می‌شود.

طرح سراسری کاروان‌های «راهیان جمکران» اجرا می‌شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام عباس ابراهیمی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: مسجد مقدس جمکران هر سال میزبان خیل عظیمی از زائران و مشتاقان اهل بیت علیهم السلام و حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه است که برای عرض ادب و توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه در این مکان شریف حضور می‌یابند.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: برخی از زائران مسجد مقدس جمکران در قالب کاروان‌های ثابت در این مکان شریف حضور می‌یابند، به طوری که این کاروان‌ها به صورت مستمر و هفتگی به ویژه در شب‌های چهارشنبه در مسجد حضور می‌یابند.
 
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران درصدد است که پس از عید سعید فطر، طرح سراسری «راهیان جمکران» را ویژه کاروان‌های مستمر و ثابت مسجد مقدس جمکران اجرا کند.
 
وی افزود: کاروان‌هایی که به صورت مستمر در قالب کاروان‌های دانشجویی، دانش آموزی، هیئات مذهبی و ... در مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابند، شناسایی و در طرح سراسری «راهیان جمکران» قرار می‌گیرند.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در طرح سراسری «راهیان جمکران»، کاروان‌های مستمر مسجد مقدس جمکران در مسجد حضور می‌یابند و خدمات ویژه فرهنگی از جمله مشاوره، بسته‌های تبرکی، پاسخ به سوالات شرعی و مهدویت و ... از سوی مسجد مقدس جمکران دریافت می‌کنند.
 
حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: یکی از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران، اجرای طرح «راهیان جمکران» ویژه دانشجویان است تا نسل جوان با مباحث مهدویت و زمینه‌های ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه آشنا شوند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۴ تير ۱۳۹۵
سلام..خدا قوت ..

التماس دعا..اللهم عجل لولیک الفرج.....

خبری در راه هست...
آخرین اخبار