ساری،

کاهش 18درصدی آمار انتقادات مردمی از پليس

آمار انتقادات مردمی از پليس مازندران 18درصدی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: 13هزار شهروند در سال جاری با سامانه 197استان تماس گرفتند که از اين تعداد هفت هزار تماس قابل بررسی بود و عملياتی شد.

سرهنگ کاظمی افزود: بيش از سه هزار تماس در ارتباط با دريافت مشاوره و راهنمايی از پليس بود و بيش از شش هزار تماس غيرقابل بررسی بوده است.

وی گفت :بيشترين پيام های دريافتی مربوط به حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها و يگان های پليس راهنمائی و رانندگی و پليس راه استان بوده است که اقدامات لازم در اين خصوص در دستور کار قرار گرفت.

رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران افزايش اعتماد مردم به پليس را از اهداف دفتر نظارت همگانی بیان کرد و افزود : دفتر نظارت همگانی با هدف بسط و بهبود تعامل مردم با نيروی انتظامی و افزايش مسوليت پذيری وحس پاسخگويی در مديران و فرماندهان ناجا تشکيل شد.

سرهنگ زيد الله کاظمی از اهداف ديگر تشکيل دفتر نظارت همگانی پليس را افزايش اعتماد مردم به پليس، پيشگيری از وقوع ناهنجاری و بی تفاوتی در کارکنان، افزايش احساس امنيت و رضايت مردم با رويکرد جامعه محوری پليس برشمرد.

وی از جمله وظايف اصلی دفتر نظارت همگانی را جمع آوری گزارشات مردمی در قالب انتقاد، شکايت، پيشنهاد و تقدير و همچنين انعکاس اخبار برای رسيدگی و اعلام نتيجه به مخاطبان و بازخوردگيری از ماموريت ها اعلام کرد.

سرهنگ کاظمی، يکی از ابزار های ارتباطی مردم با دفتر نظارت همگانی استان را شماره تلفن 197اعلام کرد و افزود: شهروندان استانی و مسافران می توانند در هر زمان و مکانی در سطح حوزه استحفاظی مازندران با تلفن های ثابت و سيار به صورت شبانه روزی با مرکز نظارت همگانی پليس ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار