ساری،

دریافت مشاوره 600 هزار نفر در کشور

600 هزار نفر در کشور از مراکز مشاوره بهزیستی خدمات مشاوره ای دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی میرمحمد صادقی، معاون مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در گردهمایی سه روزه کارشناسان مسئول، مشاوره و امور روانشناختی و معاونین امور پیشگیری مناطق شش گانه بهزیستی کشوردر اردوگاه شهید عظیمی بابلسر گفت: 600 هزار نفر در شش ماهه نخست امسال از مراکز مشاوره بهزیستی کشور ، مشاوره دریافت کردند و نیز از طریق تلفن 1480 نیز 300 هزار مشاوره به هموطنان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه 70 هزار زوج جوان مشاوره قبل از ازدواج دریافت کردند، افزود: براساس پژوهش های جهانی مشاوره های قبل از ازدواج 40 تا 70 درصد آمار طلاق را کاهش می دهد.
میرمحمد صادقی گفت: دولت امسال 30 میلیارد ریال برای زوج های جوانی که هزینه مشاوره را نمی توانند پرداخت کنند، در نظر گرفته است.
وی افزود:هزینه های مشاوره از 400 الی 700 هزار ریال است و زوج های جوانی که قادر به پرداخت این هزینه نباشند سازمان بهزیستی هزینه را متقبل خواهد شد.
معاون مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: هزار و 600 مرکز مشاوره در کشور وجود دارد و 400 پرونده برای راه اندازی مراکز مشاوره در کشور در دست بررسی است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار