طالقانی: مربیگری نکونام در هیات رئیسه بررسی می شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تا کنون صحبتی درباره مربیگری نکونام در تیم ملی مطرح نشده و این موضوع می بایست در هیات رئیسه بررسی شود.

طالقانی: مربیگری نکونام در هیات رئیسه بررسی می شودعبدالکاظم طالقانی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال تغییرات در کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون فوتبال بیان کرد: در هیات رئیسه فدراسیون تاکنون در این باره صحبتی نشده و اگر احتمال این تصمیم وجود داشته باشد به طور قطع مهدی تاج رییس فدراسیون با اعضای هیات رئیسه مشورت می کند.
تا به حال احتمال تغییرات در کمیته و دپارتمان ها به ما ابلاغ نشده و اگر درباره این موضوع تصمیم گیری شود ، به طور قطع آن را اعلام می کنیم.

طالقانی درباره احتمال برگزاری اردو های تیم ملی در شهرستان ها نیز گفت: در حال حاضر نامه فدراسیون فوتبال برای برگزاری اردوهای تیم ملی در اهواز به دست ما نرسیده اما اگر تصمیمی در این باره گرفته شود ، بسیار خوب است که اردوهای تیم ملی را در شهرستان های کشورمان برگزار کنیم هر چند که در این موقع سال اهواز بسیار گرم است و اردوهای تیم ملی در این استان می بایست در فصل پاییز و زمستان برگزار شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مربیگری نکونام در تیم ملی اظهار کرد:  تا کنون صحبتی درباره مربیگری نکونام در تیم ملی نشده و این موضوع می بایست در هیات رئیسه بررسی شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار