نکونام: افتخار می کنم کنار دایی و باقری خداحافظی کردم

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: افتخار می کنم که مراسم خداحافظی ام در کنار بزرگانی چون دایی و باقری برگزار شد و البته به جز موفقیت فوتبال ایران آرزوی دیگری ندارم.

نکونام: افتخار می کنم کنار دایی و باقری خداحافظی کردمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جواد نکونام درباره مراسم خداحافظی اش در یک موسسه خیریه بیان کرد: از حضور همه مهمانان و همچنین مسئولان موسسه بهشت امام رضا که اجازه داد من اینجا از فوتبال خداحافظی کنم.  دست تک تک افرادی که زحمت کشیدند را می بوسم.

وی افزود: باید  از پرویز ابوطالب که مسیر فوتبالی من را مشخص  کرد. تشکر کنم. اگر او و خانواده ام نبودند، فوتبالیست نمی شدم. افتخار می کنم که کنار بزرگانی چون دایی و باقری بازی کردم و حتی دایی مربی من بود. 

نکونام درباره این که برای وی بازی خداحافظی برگزار نشد، گفت : وقتی برای بزرگانی چون دایی ، باقری، مهدوی کیا و خیلی ها دیگر بازی خداحافظی نمی گذارند نیازی نیست برای من بازی خداحافظی بگذارند. احترامی که مردم به من می گذارند، ارزش بیشتری دارد.

وی ادامه داد: به جز آرزوی موفقیت برای فوتبال کشور چیز دیگری نمی خواهم. از رسانه ها هم تشکر می کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی در پایان اظهار کرد: مطمئنم اگر بزرگانی چون دایی و باقری در هنگام حضور در امارات از فوتبال خداحافظی می کردند آنجا برای دیدار خداحافظی شان تیمی چون آرژانتین رادعوت می کردند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار