ابوطالب: نکونام از بچگی شخصیت بازیکنی ملی پوش را داشت

سرمربی اسبق تیم ملی جوانان کشورمان گفت: نکونام شخصیت بزرگ خود را از بچگی نشان داد و جایی مقدس را برای خداحافظی انتخاب کرد.

ابوطالب: نکونام از بچگی شخصیت بازیکنی ملی پوش را داشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز ابوطالب سرمربی جواد نکونام در تیم ملی نوجوانان درباره خداحافظی این بازیکن از فوتبال گفت: خوشحالم که نکونام در  موسسه خیریه و مکانی مقدس از فوتبال خداحافظی کرد. من نوجوانان زیادی را از شهرستان ها برای تیم ملی نوجوانان انتخاب کردم و باید بگویم جواد از بچگی شخصیت بازیکن تیم ملی را داشت.

وی افزود: ناکامی تیم های پایه باید بررسی شود و بدانیم به چه دلایلی در نتیجه گیری ضعیف عمل کردیم.

 ابوطالب افزود: نکونام تمام استانداردهای فوتبال را می داند و مانند کریم باقری و علی دایی شخصیت بزرگی دارد.

وی با اشاره به ناکارآمدی مدیران فوتبال بیان کرد: فدارسیون فوتبال جزو معدود فدارسیون هایی است که در جهان ورزش قابلیت درآمد زایی دارد اما متاسفانه در فوتبال ما افرادی مسئولیت دارند که در عمرشان این ورزش را انجام نداده اند. البته این موضوع را به قصد تمسخر نمی گویم. 

سرمربی اسبق تیم های ملی پایه کشورمان درباره تاثیر مراسم های اینچنینی در پیشرفت فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال تنها به 11 بازیکن محدود نمی شود. بلکه مساله یک کشور و آبروی آن مطرح است. امیدوارم این جلسات در نهایت به سود فوتبال ملی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار