برای نخستین بار در ایران

مسابقات سوارکاری CSI نوجوانان و جوانان در باشگاه بام

مسابقات بین المللی پرش با اسب CSI نونهالان، نوجوانان و جوانان از فردا در باشگاه بام تهران برگزار می شود.

به گزارش  با  خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه سوارکاری بام تهران فردا میزبان اولین دوره مسابقات پرش با اسب CSI رده نونهالان، نوجوانان و جوانان است. این برای اولین بار است که مسابقه ای برای این رده سنی و در این سطح در ایران برگزار می شود. شرکت گنندگانی از 8 کشور آسیایی و اروپایی تا جمعه با یکدیگر به رقابت می پردازند. 

شاهرخ مقدم رییس کمیته پرش فدراسیون سوارکاری درباره این رقابت ها به خبرنگار ما گفت: برای اولین باری است که مسابقات CSI در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در کشور برگزار می شود. این رقابت ها بر اساس قوانین FEI فدراسیون جهانی سوارکاری برگزار می شود و نمی توان در قوانین آن هیچ دخل و تصرفی داشت. 

وی اضافه کرد اسب های سوارکاران خارجی و داخلی شرکت کننده به صورت قرعه کشی در اختیار آنان قرار می گیرد. تمامی اسب ها کارشناسی شده اند تا در حق سوارکاران اجحافی صورت نگیرد. 

رییس کمیته پرش فدراسیون سوارکاری ادامه داد مسابقات بین المللی باعث برقراری ارتباط میان سوارکاران ایرانی و خارجی می شود. این ارتباطات نیز ارتقای سوارکاری و تفکر سوارکاران را در پی دارد. هیچ ورزشکاری بدون حضور در میادین بین المللی به یک ورزشکار جهانی تبدیل نمی شود. 

گفتنی است جایزه مسابقات CSI پنجاه هزار فرانک سوسیس است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوارکاری ، پرش ، سوارکار ، اسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار