کاظمیان: بانوان با رعایت ضوابط در مسابقات CSI حضور می یابند

محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: بانوان سوارکار با رعایت ضوابط کشور در مسابقات بین المللی CSI دو ستاره در کنار آقایان به رقابت می پردازند.

محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مسابقات بین المللی سوارکاری بانویی از خارج از کشور نداریم. تنها یک خانم از هنک گنک به عنوان عوامل اجرایی مسابقات و چند سوارکاران بانوی از کشورمان در این رقابت ها حضور می یابند. این بانوان با حجاب کامل و رعایت ضوابط کشور در رقابت ها حضور یافته اند. 
وی ادامه داد برگزاری رقابت های بین المللی نیازمند استانداردها و امکانات خاصی است. از جمله مانژ مخصوص، محل اسکان مهمان ها، امکانات رفاهی و ... . این نوع امکانات تنها در مجموعه های خصوصی کشور وجود دارد. متاسفانه چنین خدماتی در مجموعه های دولتی وجود ندارد. 
دبیر فدراسیون سوارکاری اظهار داشت مسابقات پرش با اسب  CSI دو ستاره فقط در بخش بزرگسالان برگزار می شود و در فینال سوارکاران با موانعی به ارتفاع 145 سانتی متر با یکدیگر رقابت می کنند. امیتازاتی به دست می آمده در رنک سوارکاران در فدراسیون جهانی نیز تاثیر دارد. هم چنین در عید فطر مسابقات بین المللی CSI  در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در کشور برگزار می شود. 
وی افزود در تمامی مسابقات از جمله مسابقات CSI  فدراسیون سوارکاری مبارزه با دوپینگ را طبق استانداردهای روز دنیا انجام می دهد و تمامی نمونه ها برای فدراسیون جهانی سوارکاری فرستاده می شود. 
کاظمیان درباره لیگ سوارکاری نیز خاطر نشان کرد با توجه به اینکه سوارکاری رشته ای انفرادی است، فدراسیون برای تمرین کار گروهی، افزایش روحیه تیمی و جذب اسپانسرها لیگ را ایجاد کرد. تا کنون 12 تیم برای حضور در لیگ ثبت نام کردند. لیگ 7 خرداد به صورت رفت و برگشت آغاز می شود. شهرستان ها تا امروز برای شرکت در لیگ فعالیتی نداشتند. به همین دلیل در نظر داریم با بسته های تشویقی حضور ان ها را پررنگ تر کنیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار