اراک؛

اقتدار نظام اسلامی با وحدت و همدلی

اقتدار نظام اسلامی حاصل وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: عید فطر روز وحدت اسلامی و عشق به امامت و ولایت است.
آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه رمز موفقیت ما در وحدت کلمه و اطاعت از ولی فقیه است افزود : تا زمانی که این مهم را حفظ کنیم دشمن نمی‌تواند به کشور و نظام آسیب برساند.
امام جمعه اراک ، با اشاره به دستگیری عواملی که قصد بمب گذاری در کشور را داشتند گفت: این حادثه بار دیگر اثبات کرد دشمن کمر به نابودی ما بسته و هوشیاری بیداری مردم و مسئولین در حفظ امنیت کشور بسیار مؤثر است.
آیت الله دری نجف آبادی ، هوشیاری مردم و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی را زمینه دستیابی به این موفقیت عنوان کرد و گفت : حفظ این هوشیاری و همکاری از این پس باید ادامه داشته باشد.
وی افزود : این عید الهی مظهر وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است و چنانچه مسلمانان از فرصت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در راستای احیا و تقویت وحدت و همدلی استفاده کنند به آسانی می توانند بر توطئه های دشمنان غالب شوند.
امام جمعه اراک گفت : عید سعید فطر پایانی بر ماه مبارک رمضان نیست و آنچه مهم است هوشیاری مومنان برای حفظ و حراست از دستاوردهای معنوی است که در این ماه مبارک به دست آمده است.
آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد : دستاوردهای فرهنگی، اخلاقی، تربیتی، عبادی، معنوی، ماه رمضان باعث ارتقا هویت دینی می شود و هویت دینی و معنوی در کاهش مفاسد و آسیبهای جامعه موثر است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، نماز ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.