ديدار دوستانه آبی ها با آرارات

از جشن پيراهن آبی پوشان تا گره باز نشدنی استقلالی ها با مهاجم كرواتی

با توجه به هماهنگی هاي صورت گرفته مسولان باشگاه استقلال به دنبال برگزاری جشن پيراهن برای آبی پوشان هستند.

از جشن پيراهن آبی پوشان تا گره باز نشدنی استقلالی ها با مهاجم كرواتیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حضور حسین آشنا دروازه بان با سابقه فوتبال کشورمان در اردوی ارمنستان تیم فوتبال استقلال این شائبه را به وجود آورده که وی قرار  است فصل آینده در فهرست آبی پوشان پایتخت حضور داشته باشد اما گویا این آشنا تنها به دلیل دروازه بان های کم استقلال در این اردو، آبی پوشان را همراهی کرده است.
 
برگزاري جلسه هيات مديره استقلال  
 
جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به بازگشت اعضای این تیم از اردوی ارمنستان و پیش از شروع لیگ برتر موکول شده و بنابراین هیئت مدیره استقلال هفته آتی جلسه ای ندارد.
 
جشن پيراهن آبي پوشان پايتخت  
 
خبر دیگر از آبی پوشان پایتخت، درباره تاریخ پیشنهادی مسئولان باشگاه به حامی پیراهن برای برگزاری جشن پیراهن است. گویا مسئولان باشگاه پیشنهاد کرده اند در روز اول مرداد از لباس های جدید و شماره پیراهن بازیکنان رونمایی شود.
 
داستان استقلال و پروپچيچ
 
 پرو پچيچ بازيكن كروات  آبی پوشان پايتخت كه یک فصل ديگر با استقلال قرارداد دارد، پس از پایان لیگ پانزدهم  به كشور خود بازگشت و با توجه به اينكه مبلغی را از مطالبات خود از باشگاه استقلال طلب كار بود اين موضوع از طريق وكيلش پيگيری كرد اما از اين طرف نيز باشگاه استقلال هم طی نامه ای به اين بازيكن اعلام كرد تا قبل از آغاز تمرينات كه از تاريخ بيست و پنجم شروع شد، خودش را به كادر فنی معرفی و در تمرينات حاضر شود اما تا به امروز اين امر صورت نگرفته و پرو در تمرينات تيمی حضور پيدا نكرده است. مسئولان باشگاه استقلال هم با توجه به قراردادي كه اين بازيكن با باشگاه دارد در ازای هر روز غيبت جريمه ای را برای اين بازيكن در نظر مي گيرند .به اين ترتيب پروپچيچ نمي تواند با شركت نكردن در تمرينات قرارداد خود را يك طرفه با استقلال فسخ كند و خواستار دريافت مطالبات شود چرا كه استقلالی ها طی نامه ای مكتوب به اين بازيكن اعلام كردند كه تا قبل از تمرينات براي مذاكره به ایران بیاید. به هر حال تاخیر این بازیکن از حضور در تمرینات به ضرر مهاجم کروات است چرا که پرو نه تنها در تمرینات بلکه در اردوی آبی ها هم حضور پیدا نکرده است. با این تفاسیر قراراست جلسه ای میان مسئولان استقلال و پرو برگزار شود تا این موضوع فیصله یابد.
 
آبی ها به مصاف آرارات می روند
 
تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 19 امروز در نخستین بازی تدارکاتی خود در اردوی ارمنستان به مصاف آرارات ایروان تیم پنجم فصل گذشته سوپر لیگ ارمنستان می رود.

 آبی ها پول تو جیبی گرفتند

تمرین صبح امروز تیم فوتبال استقلال تهران در اردوی ارمنستان به دلیل برگزاری دیدار دوستانه عصر جمعه آبی پوشان مقابل آرارات ایروان لغو شد تا بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف نخستین حریف تدارکاتی خود بروند.
 
همچنین از اردوی آبی ها خبر می رسد که از سوی کادر مدیریتی باشگاه روز گذشته به هر یک از بازیکنان و اعضای کادرفنی  500 دلار پول تو جیبی داده شد تا آن ها از انگیزه بیشتری برای ادامه این اردو برخوردار شوند.
 
يكي از اعضاي كادر فني استقلال اين خبر را تاييد كرد.

 آبی ها تولد مربی خود را جشن گرفتند

اعضای تیم فوتبال استقلال تهران ظهر امروز تولد مربی تیم خود را جشن گرفتند.
 
علی چینی متولد 19 تیر 1354 است اما آبی پوشان یک روز زودتر تولد مربی خود را جشن گرفتند.
 
علی رضا منصوریان در حاشیه این جشن که در زمان ناهار و با حضور مسعود معینی عضو هیئت مدیره استقلال برگزار شد، ضمن تبریک به رفیق و دستیار همیشگی خود به اعضای تیم استقلال قول داد که به هریک از اعضای تیم در هنگام تولدش یک کادوی اختصاصی می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار