سمنان؛

کشورهای استکباری به دنبال ضربه زدن به ارکان انقلاب و کشور هستند.

امام جمعه سمنان گفت:کشورهای استکباری به دنبال ضربه زدن به ارکان انقلاب و کشور با استفاده از دیپلماسی، تحریم و روش های ضد فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های آئین وحدت بخش نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به دیدارهای پر محتوا و پر صلابت رهبری در ایام ماه مبارک رمضان با گروه های مختلف تاکید کرد : دیدار ایشان با نسل جوان و دانشجو، نماد مقاومت، ایستادگی و پافشاری رهبری روی آرمان های والای جمهوری اسلامی بود.
آیت الله سید محمد شاهچراغی توطئه کشورهای استکباری و غربی در تغییر نرم در نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و تصریح کرد : آنها بدنبال ضربه زدن به ارکان انقلاب و کشور با استفاده از دیپلماسی، تحریم و روش های ضد فرهنگی هستند.
وی با انتقاد از برخی دیدگاه هها در خصوص اعتماد به این کشورها در راه پیشرفت کشور، گفت : طبق بیانات رهبری دشمنانی که در پی تغییر نظام در ایران هستند پناهگاه محسوب نمی شوند.
امام جمعه سمنان مشخص شدن موضع نسبت به فتنه سال 88 را از دیگر فرازهای مهم بیانات رهبری در جمع دانشجویان عنوان کرد و گفت : باید بعد از گذشت 7 سال ، افرادی که مدعی حمایت از نظام و انقلاب هستند موضع صریح خود را بیان کنند.
آیت الله شاهچراغی در آستانه هفته حجاب و عفاف با یادآوری اقدام ننگین پهلوی اول در کشف حجاب و به خاک و خون کشیدن متحصنین در مسجد گوهرشاد مشهد گفت : عفاف ریشه حجاب و حجاب میوه عفاف است و رعایت کردن حجاب در جامعه از ضروریات جامعه اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین مسئله حقوق های نجموی برخی مدیران و حواشی مربوط به آن را خاطرنشان کرد و گفت : بروز این مسئله باید قوای سه گانه را به تلاش بیشتر در راستای رسیدگی به فساد اداری ترغیب کند تا بدون وعده و شعار با این مسائل برخورد جدی داشته باشند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.