افتخاری:هندبالیست های ساحلی عازم رقابتهای آسیایی شدند

رییس انجمن هندبال ساحلی گفت:کسب عنوان اول ،دومی این رقابت ها جواز ورود به مسابقات جهانی 2017 و المپیک 2018 آرژانتین کسب می کند.

افتخاری:هندبالیست های ساحلی عازم رقابتهای آسیایی شدندحسن افتخاری در گفتگو با خبرنگارتوپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی هندبال ساحلی زیر 16 سال دیشب عازم تایلند شد.

وی خاطر نشان کرد:تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان نخستین حضور خود را در این رقابتها تجربه می کند و طی روزهای 20 تیر در نخستین دیدار به مصاف چین تایپه می رود، در دومین دیدار 21 تیر به مصاف تیم میزبان خواهد رفت. 23 تیر به دیدار حریف قطر و در چهارمین روز این رقابتها به مصاف تیم پاکستان می رود.

وی افزود:در صورت موفقیت و کسب عنوان اول ،دومی این رقابت ها جواز ورود به مسابقات جهانی 2017 و المپیک 2018 آرژانتین کسب می کند.

افتخاری در خصوص آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان گفت:این تیم زیر نظر سرمربی خود مهدی قشقایی در اردوها به تمرینات خوبی پرداخت و از  امادگی خوبی برخوردار است که عازم این رقابتها شد. اردوهایی نیز با توجه به آب و هوای تایلند در مناطق ساحلی برگزار کردیم که بتوانند با شرایط جوی و موقعیت آب و هوایی میزبان به خوبی هماهنگ باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار