حیدری راد: از طریق قانون حقم را ازباشگاه مس کرمان می گیرم

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازیکنی نیستم که به دنبال حواشی در ورزش باشم ،اما از طریق قانونی پیگیر حقم از مسئولان مس کرمان هستم.

حیدری راد: از طریق قانون حقم را ازباشگاه مس کرمان می گیرمسعید حیدری راد در گفتگو با  خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص تیم مس کرمان گفت:من به مدت 4 سال است که در تیم مس کرمان بازی می کنم. پارسال 20 درصد و امسال 40 درصد قراردادم از این باشگاه به من پرداخت نشده است.

متاسفانه مسئولان این باشگاه حتی به صورت تلفنی نیز پاسخگوی بازیکنان نیستند چه رسد به پاسخگویی حضوری!!!!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من بازیکنی نیستم که به دنبال حواشی در ورزش باشم ،اما از طریق قانونی پیگیر حقم از مسئولان این باشگاه هستم.

اگر کارگری می کردم حق و حقوقم پرداخت می شد و بهتر ازامضا قرارداد با چنین تیم هایی بود.قرارداد بازیکنان هندبال بسیار ناچیز است و یک سوم قراداد یک فوتبالیست هم نیست.

دروازه بان تیم ملی بزرگسالان کشورمان خاطرنشان کرد:ما با این وضعیت بحرانی اقتصادی و با استرس این تیم را به مقام سوم رساندیم و باید از طریق قانون و پیگیری مسئولان حقمان را کامل بگیریم.

حیدری راد در خصوص تیم ملی گفت:من به حضورم در تیم ملی افتخار می کنم چرا که آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی کشورش است به عنوان سربازان این مملکت در ورزش از هندبال در عرصه های بین المللی دفاع می کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار