شهرکرد؛

افزایش 25 درصدی حضور در مجموعه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری

حضور مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات عید سعید فطر امسال در مجموعه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری 25 درصد افزایش یافت.

افزایش 25 درصدی گردشگر در استان چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: یک میلیون و ۶۷۰ هزار مسافر و گردشگر در ایام تعطیلات عید سعید فطر از مجموعه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان بازدید کردند که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

بهمن عسگری افزود: بیشتر این بازدیدها از مجموعه های تاریخی فرهنگی پل زمان خان سامان، پیرغار فارسان، چشمه دیمه کوهرنگ، گرداب بن، سیاسرد بروجن، بناهای تاریخی فرهنگی خدارحم خان چالشتر، امیر مفخم دزک، سردار اسعد بختیاری جونقان و موزه باستان شناسی شهرکرد بود.

وی اضافه کرد: آمار اقامت گردشگران طی این مدت در اقامتگاههای استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مدارس آموزش و پرورش، خانه های مسافر، کمپینگ ها و مهمانسراهای دولتی هم ۲۶۰ هزار نفر بوده است.

عسگری، همچنین به چاپ و توزیع ۸۰ هزار اقلام تبلیغاتی از قبیل نقشه، کتابچه اطلاعات ضروری سفر، CD و بروشور اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۷۵۰ متر مربع بنرهای تبلیغاتی نیز برای اطلاع رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران چاپ و در سطح استان نصب شد.

انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار