اسلام امیری و بلال آرزو در آستانه بازگشت به تیم ملی+ عکس

شواهد نشان میدهد که اسلام امیری و بلال آرزو دو بازیکن نام دار فوتبال افغانستان زمینه بازگشت شان به تیم ملی فراهم شده است.

اسلام امیری و بلال آرزو در آستانه بازگشت به تیم ملی+ عکس
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛این دو بازیکن که سال گذشته به دلیل اختلافات با سلاون اسکلزیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال افغانستان از بازی های ملی خداحافظی کرده بودند در تورنمنت فوتبالی مهاجرین افغان در آمریکا شرکت کرده اند.

پیتر شگرت سرمربی تیم ملی نیز برای بازدید از این تورنمنت و جذب چهره های موثر به تیم ملی فوتبال افغانستان برای سه روز به کشور آمریکا سفر کرده است. این بدین معنی است در صورتی که امیری و آرزو بتوانند نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنند، میتوانند بار دیگر پیراهن تیم ملی فوتبال افغانستان را بر تن کنند.


امیری پس از خداحافظی دیگر به تیم ملی دعوت نشد و فصل گذشته نیز در رقابت های آی لیگ هند همراه با تیم شیواجیانز در قعر جدول جای گرفت. بلال آرزو بهترین گل زن تاریخ فوتبال افغانستان نیز در لیگ دسته نروژ در تیم اف سی ماکه بازی میکند و در بسیاری از رقابت های تیمش در ترکیب اصلی قرار داشت.


لازم به ذکر است که آرش هاتفی هافبک تیم ملی فوتبال افغانستان مقیم آمریکا نیز در این تورنمنت حضور دارد.


به هر حال باید دید تا امیری و آرزو چه قدر در جلب رضایت شگرت کروات موفق عمل میکنند و آیا دوباره به تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت میشوند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار