شگرت به دنبال چهره‌های جدید فوتبالی از میان افغانان مهاجر در آمریکا

مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گویند سرمربی تیم ملی فوتبال کشور می‌خواهد چهره‌های تازه‌ای را از افغان‌های مقیم اروپاو و امریکا به تیم ملی فرابخواند.

شگرت به دنبال چهره‌های جدید فوتبالی از میان افغانان مهاجر در آمریکا
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، پیتر شگرت به هدف شناسایی استعدادهای جدید برای تیم ملی فوتبال افغانستان از میان پناه‌جویان افغان به امریکا رفته تا ترونمنت فوتبال پناهنده‌گان افغان در امریکا را مشاهده کند.

سید علی کاظمی، مسؤول دفتر رسانه‌های فدراسیون فوتبال می‌گوید سرمربی کراوات تیم ملی فوتبال در این سفر سه‌روزه مسابقات را تماشا خواهد کرد تا بازیکنان جدید را به تیم ملی بیاورد.

آقای شگرت هم‌چنان در پایان این تورنمنت به آلمان نیز خواهد رفت تا در جشن‌وارۀ ورزشی افغانستان یورو سپورت که قرار است تا یک هفتۀ دیگر توسط افغان‌های مستقر در اروپا در شهر کلن آلمان برگزار گردد، اشتراک نماید.

پیتر شگرت پیش از این تاکید کرده بود که تلاش خواهد کرد تا چهره‌های جدید را به تیم ملی فوتبال جذب کند و هم‌چنان به دنبال ظرفیت‌سازی در فوتبال افغانستان است.

او قرار است برخی از چهره‌های دیگر را از بازی‌کنان داخلی نیز در جریان برگزاری لیگ برتر فوتبال افغانستان که تا چندهفتۀ دیگر آغاز می‌شود، به خاطر تیم ملی بررسی نماید.

سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از این گفته بود که پس از پایان سفرش به کابل خواهد آمد تا در جریان برگزاری لیگ برتر بازی‌کنان را ببیند و استعدادهای جدید را کشف کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار