زخم عمیق بی‌تفاوتی به عفاف و حجاب در جامعه !

مسؤل دفتر امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی گفت: موضوع عفاف و حجاب از سه جنبه فقهی؛ حقوقی و بهداشت روان بررسی شود تا زخم عمیق بی‌تفاوتی در جامعه درمان شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرشته اسدزاده با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نباید محدود به یک هفته شود، اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب تنها یک موضوع زنانه و منحصر به چادر و مقنعه نیست بلکه باید به عفاف در نگاه و کلام نیز توجه نشان دهیم و از طرف دیگر مردان نیز باید مراعات حریم‌ها را در پوشش داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از اموری که در هفته عفاف و حجاب مد نظر قرار دادیم توانمندسازی مادران در انتقال ارزش‌های دینی به فرزندان و ترویج روحیه انقلابی و جهادی در میان زنان است.

مسؤل دفتر امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تصریح کرد: وقتی که ما ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری را داریم در کنار آن باید مهارت توانمندسازی تربیت فرزند صالح را نیز داشته باشیم.
 
اسدزاده با اشاره به اینکه آگاهی بخشی در زمینه آسیب‌های مصرف‌گرایی و چگونگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز از دیگر برنامه‌های ما است، افزود: موضوع عفاف و حجاب از سه جنبه فقهی، حقوقی و بهداشت روان بررسی شود تا زخم عمیق بی‌تفاوتی در جامعه درمان شود.
 
وی خاطرنشان کرد: آمران به معروف اول باید آموزش ببینند که چگونه متناسب با ذائقه مخاطب رفتار کنند و سپس در آموزش‌های حقوقی لازم را نیز فرا بگیرند.
 
منبع: ایسنا
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صبوری
۲۱:۰۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
چی بگیم والا