کامنت ها و الفاظ زشت و بی ادبانه در اینستاگرام پاک می شود

استفاده از قابلیت پاک‌سازی کامنت های بی ادبانه به این شرکت اجازه می‌دهد تا کامنت‌های ارسالی از طرف کاربران که حاوی الفاظ زشت و زننده هستند را به گونه‌ای پاک‌سازی کند که برای سایر کاربران قابل‌خواندن نباشد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، شبکه اجتماعی معروف اینستاگرام، یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در بین کاربران است.

کامنت ها و الفاظ زشت و بی ادبانه در اینستاگرام پاک می شود

 این شبکه اجتماعی اخیرا به دنبال پاک‌سازی کامنت‌های کاربران از الفاظ و کلمات رکیک و ناسزا است و سعی داشته است قدم مؤثر و بزرگی در این راه بردارد.

استفاده از ابزار پاک‌سازی کامنت به این شرکت اجازه می‌دهد تا کامنت‌های ارسالی از طرف کاربران که حاوی الفاظ زشت و زننده هستند را به گونه‌ای پاک‌سازی کند که برای سایر کاربران قابل‌خواندن نباشد.

برای مثال وقتی کاربری کامنت یا نظری ارسال می‌کند که حاوی کلمات نامناسبی باشد، با پیغام مسدود شدن کامنت مواجه می‌شود و به این ترتیب این کامنت برای سایرین قابل‌خواندن و مشاهده نخواهد بود.
اینستاگرام در دفاعیه خود برای استفاده از این ابزار اظهار داشته است که یکی از مزایای آن برخورد و تعامل صحیحی کاربران با یکدیگر در اینترنت است و این‌گونه می‌توان وانمود کرد که همه کاربران باهم در تعاملی سرشار از صلح و دوستی هستند.


کامنت ها و الفاظ زشت و بی ادبانه در اینستاگرام پاک می شود


گفتنی است ؛ کاربران می‌توانند این قابلیت را از طریق باز کردن صفحه تنظیمات، انتخاب گزینه Option و سپس انتخاب گزینه Comment Moderation و فعال کردن دکمه Comment Moderation در صفحه بازشده فعال کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار