رشت؛

تجمع مدافعان حریم خانواده

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب تجمع مدافعان حریم خانواده در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در این تجمع پانصد تن از بانوانی رشتی با سردادن شعارهایی همچون چادر حجاب برتر ، حجاب حکم خدا منکر آن بی حیا ، خواستار توجه بیشتر زنان به مقوله حجاب شدند و از مسوولان هم خواستند جلوی برخی بدحجابی ها را در جامعه بگیرند.

همچنین جمعی از بانوان شهرهای لاهیجان ، ماسال،خشکبیجار ، سنگر و لشت نشا هم در روز ملی عفاف و حجاب راهپیمایی کردند و خواستار رعایت بیشتر حجاب در کشور شدند.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در تجمع مدافعان حریم خانواده در رشت بزرگترین ثمره عفاف و حجاب را استحکام بخشی بنیان خانواده دانست و گفت: زن جلوه ای از رحمت الهی و ربویت است و حجاب مانعی برای نیل به هوسهای دنیوی است.

وی زن را مهم ترین رکن داشتن خانواده و جامعه ای سالم دانست و گفت: زنان ایرانی اسلامی در بسیاری از بخش ها پیشگامند و حجاب هیچ مانعی برای موفقیت آنان نبوده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص برخورد عفیفانه و رعایت حیا و عفت در جامعه گفت: دشمن امروز با نشانه گرفتن عفت و پاکدامنی زنان جامعه ما به فکر نابودی جمهوری اسلامی ایران است و زنان آگاه و بصیر ایران هرگز نخواهند گذاشت دشمنان به هدفشان برسند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.