مشهد؛

محکومیت حادثه تروریستی استان محمد بن هادی( ع)

تولیت آستان قدس رضوی حادثه تروریستی آستان محمد بن هادی(ع) را محکوم کرد.


متن پیام حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی به شرح زیر است:

حوادث تروریستی آستان مطهر امامزاده سید محمد بن هادی(ع) و در پی آن به شهادت رسیدن ده‌ها انسان بی‌گناه سبب تاثر و اندوه فراوان شد؛ به‌ویژه که مضجع شریف «ابا جعفر محمد‌بن علی الهادی(ع)» مورد احترام و علاقه عموم شیعیان و اهل تسنن در تمام سرزمین‌های اسلامی است و هر‌گونه هتک حرمت به آن، با پاسخی دندان‌شکن از سوی برادران غیرتمند در اقصی نقاط جهان مواجه خواهد شد.

بروز چنین حادثه تلخی که پس از بارها تلاش ناکام برای حمله به آن حرم مطهر و تهدید فرهنگ ناب زیارت، این بار مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشاند، بار دیگر چهره منفور مستکبرین عالم و در راس آن‌ها رژیم ستمگر آل‌سعود را که سال‌هاست بر کوس تفرقه افکنی بین امت واحده اسلام می‌‌کوبند، آشکار کرد.

بی‌تردید انجام این حملات انتحاری بزدلانه که با نیت شوم تفرقه افکنی میان برادران اهل سنت و شیعه پی ریزی شده است، عزم و اراده ملت های بزرگ مسلمان را در راه بلند مقابله با گروه‌های تروریستی راسخ تر از گذشته خواهد کرد.

از جوار مضجع منور رضوی، برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات را از درگاه ایزدمنان طلب می‌کنم و برای خانواده‌های داغدار این عزیزان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تروریست ، استان قدس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.