تبریز؛

با حضور معاون رئیس جمهور هتل پنج ستاره لاله پارک تبریزافتتاح شد

فاز دوم مجتمع تفریحی و تجاری لاله پارک تبریز در قالب هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهردار تبریز نیز با حضور در مراسم افتتاح هتل لال‌پارک تبریز گفت: نگرش شهرداری تبریز به حوزه توسعه و عمران، نه بر مبنای کسب درآمد، بلکه بر اساس توزیع رفاه و ایجاد ارزش افزوده در شهر است.

نجفی افزود: شهرداری 25 درصد مشارکت در ایجاد این هتل داشته که البته هدایت همین سهم را هم به عهده سرمایه‌گذار سپرده است تا ضامن توسعه و آبادانی بیشتر شهر باشیم.

وی اضافه کرد: معتقدیم پیگیری این رویکرد، به خودی خود، ضامن اهداف اقتصادی شهر خواهد بود.

شهردار تبریز با اشاره به سخنان معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در برنامه‌های امروز سفر به تبریز گفت: این سخنان، از جایگاه بین‌المللی شهر تبریز حکایت داشته و خادمان شهر را به پیگیری اهداف گردشگری، دلگرم‌تر می‌کند.

نجفی تاکید کرد: تبریز 2018، تنها مختص شهر تبریز نیست؛ بلکه موقعیتی است که می‌تواند صرف سربلندی ایران اسلامی شود.

شهردار تبریز متذکر شد: تبریز در حال توسعه، مرهون مدیریت هماهنگ شهری با هدایت استاندار است، در این راستا باید همه باید در کنار هم تلاش کنیم؛ این عزم و اراده، نیازمند نقش‌آفرینی عموم دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و به خصوص رسانه‌ها است.

نجفی با اشاره به اجرای پرسرعت پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز گفت: تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا در کمترین فرصت شاهد بهره‌برداری این مرکز مهم فرهنگی باشیم؛ به این ترتیب، قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد فرصت‌های مهم میزبانی همایش‌ها و برنامه‌های وزین ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در مدت کوتاه مسئولیت جدید اداره‌کل میراث فرهنگی استان، همکاری‌های ارزشمندی را در راستای اعتلای هویتی شهر تبریز پایه‌گذاری کرده است، یادآور شد: در این راستا، هزینه‌ قابل‌توجهی را برای احیا و تقویت آثار تاریخی از جمله بازار تاریخی تبریز و مجموعه فاخر ربع‌رشیدی در نظر گرفته‌ایم.

شهردار تبریز سرمایه‌گذاری را ضرورت مهم توسعه و آبادانی خواند و افزود: واژه سرمایه‌گذار، یک مفهوم متعالی و ارزشمند است که می‌تواند زمینه توسعه و رفاه را فراهم آورد؛ بر همین اساس، در ماه‌های اخیر، پروژه‌های عظیم و تحول‌آفرین مشارکتی و سرمایه‌گذاری به خصوص در مناطق کم‌برخوردار تبریز طراحی و در دست اجرا قرار گرفته که در یک چشم‌انداز میان‌مدت، زمینه‌های دگرگونی سیمای عمرانی و رفاه و اشتغال‌زایی را فراهم خواهد کرد.

علی پولاد، رئیس هیئت مدیره شرکت لاله‌پارک در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های ارزنده مدیران سابق استان، در خصوص تشویق به امر سرمایه‌گذاری و احداث این مجتمع تجاری تفریحی، گفت: افتخار می‌کنم که بگویم هتل لاله پارک تبریز تنها هتل در کشور است که حتی یک سانتی متر فضای اضافه ندارد.

وی افزود: این مجموعه در طول هشت سال و در مساحتی به زیربنای 100 هزارمتر مربع و در دو فاز احداث شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت لاله‌پارک ادامه داد: در بهمن ماه سال 91 فاز اول این مجموعه افتتاح شد و امروز فاز دوم لاله پارک تبریز با عنوان هتل بین‌المللی لاله به دست معاون رییس جمهور افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: این هتل، بهترین استانداردهای بین‌المللی روز دنیا را داراست و با داشتن 220 اتاق و 520 تخت خواب در 17 طبقه آماده ارائه خدمات به تمامی هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی است.

به گفته پولاد، میزان سرمایه هزینه شده برای احداث این مجموعه، 400 میلیارد تومان است که با افتتاح آن برگ زرین دیگری به اوراق درخشان تبریز اضافه شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.