تبریز؛

صدور مجوز 27 هتل برای تبریز 2018

مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: طی دو سال گذشته توانستیم مجوز 6 هتل 5 ستاره، 5 هتل 4 ستاره، 9 هتل 3 ستاره و 7 هتل دو ستاره را برای تبریز 2018 بگیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آبدار در خصوص اینکه کمبودهای فراوانی در زمینه زیرساخت‌ها از جمله حمل و نقل، هتل‌ها و سرویس‌های بهداشتی داریم، گفت: با اتخاذ سیاست‌های تشویقی که در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به وجود آمده است توانستیم مجوز 6 هتل 5 ستاره، 5 هتل 4 ستاره، 9 هتل 3 ستاره و 7 هتل دو ستاره را برای تبریز 2018 بگیریم.

وی افزود: در این زمینه با دو گروه آلمانی و ایتالیایی مذاکراتی در زمینه ساخت هتل انجام شده است که با صدور مجوز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

آبدار با بیان اینکه در بخش ساخت هتل، قسمتی از آن توسط بخش خصوصی انجام می‌گیرد، گفت: موضوع ساخت هتل آپارتمان در حال بررسی و تکمیل بوده و همچنین در این راستا با شناسایی خانه‌های قدیمی اقدام به تبدیل 6 خانه قدیمی به هتل آپارتمان یا بوتیک هتل شده است.

وی همچنین به همایش سرمایه‌گذاران خارجی در تهران اشاره کرد و گفت: این همایش 11 و 12 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد که استان آذربایجان‌شرقی نیز یک غرفه در این همایش خواهد داشت.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.