تابش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موضع ما در مسیر اجرای برجام موضع رهبری است/ نقض کنند، مقابله به مثل می‌کنیم

یک نماینده مجلس گفت: اگر آنها بخواهند در موضوع برجام بدعهدی کرده و آن را نقض کنند، ما هم برجام را نقض خواهیم کرد.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیگیری دستاوردهای برجام بعد از گذشت یک سال اظهار داشت: کارگروهی که از طرف دولت و مجلس در این زمینه تشکیل شده است دائما در حال رصد کردن این موضوع بوده و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری رهنمودهایی در این زمینه داده اند و از طریق کارگروه ناظر هستند موضع هم همان موضعی است که ایشان فرمودند.

وی ادامه داد: اگر انها بخواهند در موضوع برجام بدعهدی کرده و آن را نقض کنند ما هم به تبع برجام را نقض خواهیم کرد، امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد. در هر صورت صرف نظر از منافع اقتصادی و سیاسی برجام، این توافق تمرین حل معضلات و مشکلات در سایه مذاکره و گفتگو بود.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس افزود: برجام می‌تواند مدلی برای حل معضلات جهانی در عرصه بین‌المللی شود و این مطلب بسیار حائز اهمیت است. 

تابش با اشاره به مصوبه‌ای که در رابطه با لغو قرارداد بوئینگ در مجلس آمریکا به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: باید ببینیم که اوباما این مصوبه را تایید می کند یا وتو که اگر وتو کند معلوم می‌شود برجام با همان قدرت و قوت از هر دو طرف قابلیت اجرایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار