قزوین؛

۱۲۰۰ واحدصنعتی نیمه فعال در استان

مدیرکل دفتر امور هماهنگی استانداری قزوین گفت: برخی از واحدهای صنعتی استان با کمتر از ظرفیت اسمی خود کار می کنند و در حال حاضر یک هزار و 200 واحد نیمه فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ زکی زاده افزود : سیاست دولت حمایت از این واحدها برای تولید با ظرفیت کامل است که به همین منظور بسته های حمایتی پیش بینی شده .

وی بیان کرد: از مجموع ۶۱۵ واحد مشکل دار استان تعداد ۳۵ واحد تعطیل شده است و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند که امیدواریم ۱۰ تا ۱۵ درصد آنها فعال شده و به چرخه تولید بازگردد.

وی اظهارداشت: در استان قزوین تعداد ۵۲ واحد صنعتی بدلیل بدهی بانکی به تملک درآمده و جانشین برای واگذاری معرفی شده که این کار آخرین راه برای حل مشکلات بدهی است.

مدیرکل دفتر امور هماهنگی استانداری قزوین گفت: ۴۷ درصد واحدهای تعطیل شده در شهر صنعتی البرز قرار دارند که ۱۲ درصد واحدها دارای تجهیزات فرسوده هستند.

زکی زاده ادامه داد :  ۲۹ درصد واحدهای مشکل دار استان در صنعت ساختمان و فولاد، ۱۸ درصد در تولید قعطات خودرو، ۱۲ درصد نساجی و ۱۱ درصد در بخش مواد غذایی فعالیت می کنند.

 مدیرکل دفتر امور هماهنگی استانداری قزوین گفت : تلاش می کنیم با ساماندهی امور حتی المقدور مسائل را با تعامل، همکاری و مساعدت و بسته های حمایتی حل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار