قزوین؛

اجرای 59 پروژه عمرانی در بخش رودبار الموت غربی

بخشدار رودبار الموت غربی از اجرای 59 پروژه عمرانی در یک سال گذشته خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ اکبر رحمتی درمراسم تجلیل از دهیاران بخش رودبار الموت غربی گفت : برای اجرای  این پروژه ها 28 میلیارد ریال هزینه شده است .


وی ، احداث شش باب غسالخانه، سه هزارو ۲۵۰ متر جدولکاری، پنج هزارو ۴۰۰ متر مربع دیوار چینی و سنگ فرش، پنج هزار متر بازگشایی معابر و هفت هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت را از جمله پروژه های اجرا شده در این بخش برشمرد.

بخشدار رودبار الموت غربی همچنین ، ایجاد انضباط اداری و مالی، تجمیع دهیاری ها و ماشین آلات و تجمیع پسماندها  را از جمله اقدامات در دست اجربیان کرد .

به گفته رحمتی ، از مجموع ۱۰۱ روستای بخش الموت غربی هم اکنون ۵۸ روستا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات دهیاری ها هستند.

اجرای 59 پروژه عمرانی در بخش رودبار الموت غربی

در این مراسم دهیاران در زمینه ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از شیوع این پدیده خانمانسوز، مدیریت سبز، رعایت الگوی مصرف و ساماندهی پسماندها آموزش دیدند.

 جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، جلب مشارکت مردم و آگاهسازی عمومی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی، مدیریت منابع آب، ترویج فرهنگ بیمه و جلوگیری از تردد اتباع افغان از دیگر موضوعاتی بود که در این همایش مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجرا ، پروژه ، عمرانی ، رودبار ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.