نقشه سیاه فامیل دور برای زن تنها

جوانی که با در اختیار داشتن عکس خصوصی زن تنها برایش مزاحمت ایجاد می‌کرد، فامیل دور این زن بود که نقشه سیاهی در سر داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اين جوان 20ساله پس از اينكه عكسي از طعمه‌اش در مراسم عروسي يكي از اقوام به‌دست آورده بود، او را تهديد مي‌كرد كه اگر به خواسته‌اش تن ندهد، آبرويش را مي‌برد.رسيدگي به اين پرونده مدتي قبل با شكايت زن جواني در پليس فتاي خراسان رضوي آغاز شد.
 
اين زن 25ساله به مأموران گفت: مدتي قبل از شوهرم جدا شدم و به‌دليل اينكه در يكي از ادارات مشهد مشغول به‌كار بودم، تصميم گرفتم به جاي رفتن به خانه پدر و مادرم در شهرستان، به تنهايي در اين شهر زندگي كنم.
 
هر چند پدر و مادر پيرم با تصميم من مخالف بودند اما كارم را دوست داشتم و نمي‌خواستم سربار آنها باشم تا اينكه از چند روز پيش با تهديدهاي مرد ناشناسي مواجه شدم. اين مرد در ابتدا تلفني تماس مي‌گرفت و مي‌گفت كه عكس‌هاي خصوصي مرا در اختيار دارد و مي‌خواهد آنها را براي پدر و مادر پيرم بفرستد و به آنها بگويد كه با من رابطه دارد. من كه تصور مي‌كردم دروغ مي‌گويد توجهي به تهديدهايش نكردم تا اينكه از طريق شبكه‌هاي اجتماعي عكس‌هاي خصوصي‌ام را برايم فرستاد.
 
شاكي ادامه داد: شوكه شده بودم. من هرگز عكس‌هايم را در اختيار كسي قرار نداده بودم و اگر اين مرد عكس‌ها را براي خانواده‌ام مي‌فرستاد، آنها دق مي‌كردند. هر چه به او التماس كردم كه دست از سرم بردارد فايده‌اي نداشت و او مي‌خواست كه به خواسته‌ شومش تن دهم. من هم از ترس اينكه مبادا تهديدهايش را عملي كند، تصميم گرفتم از وي شكايت كنم.
 
با شكايت زن جوان تحقيقات مأموران براي شناسايي و دستگيري مرد ناشناس شروع شد و آنها موفق شدند ظرف 48ساعت محل زندگي او را شناسايي كنند. اين جوان 20ساله دستگير شد و وقتي مقابل شاكي قرار گرفت معلوم شد كه از اقوام دور شاكي است. او در اعترافاتش گفت: مدتي قبل كه در يك مراسم عروسي شركت كرده بودم، شاكي هم آنجا بود. آن روز خواهرم نزد من آمد و خواست گوشي‌ام را كه دوربين حرفه‌اي و با كيفيتي دارد به او بدهم تا همراه عروس تعدادي عكس بگيرد.
 
پس از پايان مراسم، خواهرم خواست كه عكس‌ها را در اختيارش قرار دهم اما من بي‌آنكه متوجه شود آنها را داخل گوشي خودم كپي كردم. در بين عكس‌ها، عكس شاكي هم وجود داشت. همان موقع بود كه وسوسه شدم و نقشه‌اي به ذهنم رسيد؛ تصميم گرفتم با برش عكس‌ها، او را تهديد و مجبور كنم كه به خواسته‌ام تن دهد اما در نهايت با شكايت او دستگير شدم.
 
سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي با اشاره به صدور قرار قانوني براي متهم گفت: گسترش استفاده از گوشي‌هاي هوشمند مجهز به دوربين‌هاي پيشرفته و عكاسي و فيلمبرداري با استفاده از آنها در مراسم عروسي اين خطر را به‌وجود آورده كه تصاوير خصوصي افراد برخلاف ميل آنها در اختيار ديگران قرار گيرد. به همين دليل به بانوان توصيه مي‌شود كه هنگام حضور در مهماني‌ها يا مراسم عروسي، بيشتر مراقب باشند تا مبادا تصاوير خصوصي آنها در اختيار ديگران و هدف سوءاستفاده قرار گيرد.

منبع:همشهری
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار