اصفهان؛

قند و شكر قلابي در فضاي مجازي

فردي كه با تبليغات دروغین فروش قند و شكر در فضاي مجازي بيش از يك ميليارد ريال كلاهبرداري کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت : در پي شکایات متعدد شهروندان مبني بر خريد قند و شكر در يكي از سايت هاي اينترنتي و كلاهبرداري از آنان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

سرهنگ جهانگير كريمي افزود : با تحقيقات كارشناسان پليس فتا مشخص شد فرد كلاهبردار با توجه به گرانی وكمياب شدن قندو شكردر بازار، با راه انداي وب سايت اينترنتي و تبليغ فروش اين اقلام، مبلغي را به عنوان بيعانه از خريداران دريافت کرده و پس از دريافت وجه هيچ كالايي براي آنها ارسال نشده است.

وي افزود: با انجام اقدامات تخصصي در فضاي مجازي، متهم كه جواني 30 ساله است و در خارج از استان اصفهان سكونت داشت، شناسايي و با اعزام ماموران پليس در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان بیان کرد: این متهم با هويت هاي مختلف در فضاي مجازي تبليغات فراواني داشته و با افتتاح چندين حساب جعلي توانسته از حدود 50 نفر بیش از يك ميليارد ريال كلاهبرداري كند. كريمي با بيان اين مطلب كه متهم برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد، افزود : با توجه به اينكه احتمال مي رود تعداد مالباختگان بيشتر از اين تعداد باشد، هم ميهنانی که در سراسر كشور با اين شگرد در دام چنين فردي گرفتار شده اند باشماره تماس 0312184331 تماس حاصل نمايند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.