بجنورد؛

پرداخت بیش از 102میلیارد ریال تسهیلات مسکن

در 3ماهه امسال بانک مسکن در خراسان شمالی 102میلیارد و 375میلیون ریال تسهیلات به متقاضییان پرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیر شعب بانک مسکن استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:برای پرداخت این مقدار تسهیلات 290پرونده تشکیل شده و میزان پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7میلیارد تومان رشد داشته است.

اسدی فر با اشاره به اینکه در این مدت 213 واحد فرسوده نیز برای نوسازی و دریافت تسهیلات به شعب بانک معرفی شده است،گفت:52 واحد فرسوده در بجنورد،160واحد در شیروان و یک واحد نیز در اسفراین برای دریافت تسهیلات نوسازی به شعب معرفی شده است.

وی سقف تسهیلات پرداختی برای بهسازی بافت های فرسوده در بجنورد را 40میلیون تومان و در سایرشهرهای استان را نیز 30میلیون تومان اعلام کرد و افزود:تعهد بانک مسکن برای بهسازی این واحدها 900 واحد مسکونی فرسوده است.

مدیر شعب بانک های مسکن استان با بیان اینکه نرخ سود تسهیلات در کلیه حساب ها 11درصد است ، افزود:در این مدت 588 مورد افتتاح حساب نیز برای در یافت تسهیلات مسکن داشته ایم که پرداخت این تسهیلات از 16خردادماه آغاز شده وتا 16تیرماه بانک یک میلیارد و 750میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

اسدی فر افزود : سقف تسهیلات پرداختی به خرید و ساخت مسکن بصورت سنتی(بتن آرمه و اسکلت فلزی معمولی)در بجنورد 90میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 70میلیون تومان ، ساختمان های مدرن در بجنورد 110میلیون تومان و در سایر شهرهای استان نیز 90میلیون تومان و سقف تسهیلات به ساختمان های بصورت فناوری های نوین در بجنورد 130میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 110میلیون تومان است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.