بجنورد؛

بیش از 170زوج در نوبت دریافت جهیزیه

178زوج نیازمند شهرستان مانه و سملقان درنوبت دریافت جهیزیه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کمیته امداد شهرستان مانه و سملقان از کمبود اعتبار برای تامین جهیزیه زوج های جوان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت:178 زوج مددجوی کمیته امداد مانه وسملقان در نوبت دریافت جهیزیه و هدیه ازواج هستند.

مهدی برزکار افزود: هم اکنون ۷۵ نوعروس و 103 داماد مددجوی این نهاد در نوبت دریافت جهیزیه هستند که تامین این میزان جهیزیه نیازمند اعتباری افزون بر 7 میلیارد و 120ریال است.

وی به ۲۱ نفر از افراد غیر تحت حمایت کمیته امداد که در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند اشاره کرد وافزود: برای تامین این میزان جهیزیه، به اعتباری افزون بر ۲۱۰ میلیون ریال نیاز است.

برزکار به میزان فطریه جمع آوری شده در این شهرستان اشاره وخاطر نشان کرد: امسال ۶۷ میلیون و ۶۵ هزار تومان فطریه در مانه و سملقان جمع آوری شده که از این مبلغ ۳ میلیون و ۸۸۰ هزارتومان در پایگاه های مستقر در سطح شهر آشخانه و مابقی در دیگر بخش های شهرستان جمع آوری شده است.

وی با بیان این که امسال نیز همچون سنوات گذشته مسئولیت جمع آوری فطریه بر عهده کمیته امداد بود ، افزود: ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان سهم سادات و ۴۳۶ هزار تومان هم در بحث کفاره عمد و غیر عمد جمع آوری شده است.

وی جامعه هدف برخوردار از فطریه را محرومان دانست و اظهار کرد: ۴۰ درصد از فطریه به کمیته امداد،۳۰ درصد به بهزیستی و ۳۰ درصد هم به دفتر امام جمعه تعلق داشت.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.