پارالمپیک ریو؛

کاکوش: یک قدم با آرزوی کودکی ام فاصله دارم

ملی پوش تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین گفت: مدال پارالمپیک آرزوی کودکی من بود و اکنون در یک قدمی آن قرار دارم.

کاکوش: یک قدم با آرزوی کودکی ام فاصله دارمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید کاکوش متولد فروردین 51 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری است.وی از ملی پوشان تیم تیر و کمان جانبازان و معلولین است که در مسابقات جهانی آلمان و چک که در سال گذشته برگزار شد به ترتیب در جایگاه پنجم و هفتم دنیا قرار گرفت و در مسابقات تایلند با مدال طلای بخش کامپوند مردان موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ریو شد و تنها نماینده آسیا در این بخش است.

مجید کاکوش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: از بدو تولد دچار معلولیت بود و از 6 سالگی وارد رشته ورزشی جانبازان و معلولین شدم و از دو و میدانی ورزش را آغاز کردم.هدیه کوچکی که سرمربی تیم دو و میدانی در زمان کودکی به من هدیه داد باعث شد تا به امروز در عرصه ورزش فعالیت کنم و معلولیت مانع از پیشرفت من نشود.

وی ادامه داد: سالهای طولانی است که ورزش می کنم و در وزنه برداری،پرتاب نیزه و وزنه فعالیت کردم و حدود 5 سال است که به طور جدی در تیم ملی تیر و کمان وارد شدم و فعالیت دارم.مهمترین ثمره این 5 سال کسب طلای جهان و سهمیه پارالمپیک بود.

تحقق رویای کودکی 

کاکوش درباره رویای کودکی خو عنوان کرد: همیشه می خواستم ماند هنرمندان در تاریخ کشورم تاثیر گذار باشم و بهترین کار را شرکت در ورزش دیدم و اکنون در یک قدمی تحقق آرزوی همه زندگیم هستم.
وی در ادامه بیان کرد: بزرگترین آرزوی من کسب مدال طلای پارالمپیک بوده است تا بتوانم باعث افتخار آفرنی و سربلندی کشورم باشم.اکنون که زمان اندکی تا آغاز پارالمپیک مانده تمام تلاشم را برای رسیدن به هدفم می کنم تا آرزویم را با لطف خدا و دعای ملتم به واقعیت تبدیل کنم.

کاکوش تصریح کرد: زمانی که وارد ورزش شدم باور نداشتم که روزی می توانم برای افرادی که دارای معلولیت هستند یک انگیزه برای زندگی باشم و اکنون اراده ام در اطرافیان یک الگو شده و آنها به سمت ورزش علاقمند شدند و از این بابت خدا را شاکرم.

وی افزود: از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که فضا را برای ورزش کردن افراد جانباز و معلول فراهم کرده است و ما بدون دغدغه در هر رشته ای که دارای استعداد باشیم می توانیم فعالیت کنیم و به عنوان نماینده ایران در رقابت های جهانی حاضر شویم.

دخترم هدیه بزرگ زندگی ام

کاکوش در مورد تولد دختر خود گفت: من و دخترم در 21 فروردین به دنیا آمدیم و این قشنگترین هدیه ای بود که خداوند می توانست در روز تولدم به من هدیه دهد و از این بابت از خدا ممنون هستم.

هم تیمی مان به تیم ملی بازگشت

وی در خصوص شرایط کنونی تیم ملی بیان کرد: پس از مسابقات چک روحیه تیم دو برابر افزایش یافت چرا که سمیه عباسپور موفق به کسب سهمیه کامپوند بانوان شد و هم تیمی مان به تیم بازگشت.خوشحال هستیم که تیم با تمام ملی پوشان خود به ریو سفر می کند و تلاش ها به ثمر نشست.

کاکوش عنوان کرد: ورزش به من شوق زندگی داد و هر روز بعد از کار با اشتیاق برای تمرین کردن به فدراسیون یا باشگاه ورزشی می روم تا میزان آمادگی خود را حفظ کنمو می توان با قطعیت بگویم زندگی من روال و رنگ ورزشی به خود گرفته است.

ملی پوش تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: بازی های انفرادی در پارالمپیک قابل پیش بینی نیست و تیم ملی تیر و کمان دارای کماندارانی همچون نعمتی،رنجبر و دیگر ورزشکاران است که می توانند مدال طلای ریو را کسب کنند و من در کنار هم تیمی های خود برای تحقق رویای کسب پارالمپیک تلاش می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار