تورنمنت انتخابی تیر و کمان پارالمپیک – جمهوری چک؛

آغاز تمرینات رسمی کمانداران ایرانی از امروز/ رقابت 253 ورزشکار از روز سه شنبه

با پایان کلاس بندی و کنترل تجهیزات کمانداران حاضر در رقابت های انتخابی پارالمپیک چک، تمرینات رسمی ورزشکاران حاضر در این مسابقات از امروز آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   مجید کهتری، سرپرست کاروان اعزامی ایران به این مسابقات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در این خصوص افزود: روز گذشته برنامه کلاس بندی ورزشکاران و نیز جلسه هماهنگی فنی و کنترل تجهیزات انجام شد و بعدازظهر نیز کمانداران کشورمان تمرینات سبکی را برگزار کردند.

وی گفت: امروز، دوشنبه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات رسمی کمانداران انجام می شود و پس از آن از روز سه شنبه، رقابت ها به صورت رسمی آغاز می شود و در نوبت صبح مرحله ی مقدماتی، نمایندگان کشورمان در ریکرو آقایان و بانوان و نیز کلاس W1  آقایان به مصاف حریفان می روند و بعدازظهر همان روز نیز رقابت های کامپوند آقایان و بانوان و نیز کلاس W1  بانوان انجام خواهد شد.

رئیس انجمن تیر و کمان خاطر نشان کرد: در رقابت های جمهوری چک، 77 نفر در بخش کامپوند مردان، 37 نفر در کامپوند زنان، 66 نفر در ریکرو مردان و 34 نفر در ریکرو زنان حضور یافته اند و در کلاس های W1 بانوان و آقایان نیز به ترتیب 10 و 28 نفر شرکت کننده حضور دارند و در مجموع این رقابت ها با 253 کماندار از 48 کشور دنیا پیگیری می شود.

تیم ملی تیر و کمان کشورمان با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، مجید کاکوش، هادی نوری، فرزانه عسگری، محدثه کهنسال، سمیه عباسپور، سیده زهرا حسینی و علی اصغر فتاحی در این رقابت ها حضور یافته و شانس خود را برای کسب آخرین سهمیه های پارالمپیک امتحان می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار