اهواز؛

پلمپ کانون های عرضه مواد مخدر در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با اقدام نیروی انتظامی 4 کانون عرضه مواد مخدر در این شهرستان پلمپ و حاشیه جاده ترانزیتی اندیمشک و مغازه های کوی لور از عرضه کنندگان مواد مخدر پاکسازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ اکبر کروندی افزود: در این طرح ضمن بازرسی کلیه مغازه ها 8 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر ، یک دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت توقیف شد و همچنین چهار مغازه پلمپ گردید.

وی بیان کرد: در همین راستا بیش از 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از توزیع کنندگان کشف و ضبط شد.

کروندی اظهار داشت: طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر تاکنون در پنج مرحله مختلف در اندیمشک اجرا شده که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری و کاهش وقوع ‏جرایم در محلات ، نقاط آلوده و جرم خیز این طرح ها با تلاش دستگاه انتظامی و قضایی اجرا گردید.

فرمانده انتظامی اندیمشک هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیت در منطقه عنوان کرد و گفت: ‏شهروندان می توانند با همکاری و همراهی ، خادمان خود را در ارتقای امنیت یاری کنند‏‎
.‎
سرهنگ اکبر کروندی با قدردانی از دستگاه های امنیتی اظهار کرد:طرح پاکسازی مناطق آلوده اندیمشک تا تحقق کامل طرح شهرستان پاک ادامه داشته و منطقه برای باندهای قاچاق مواد مخدر نا امن شده است.

طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در منطقه 40 هکتار اندیمشک نیز پارسال اجرا شد طی آن کلیه ‏مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر پلمب گردید.

در ادامه طرح پاکسازی مکان های آلوده مواد مخدر ،در اردیبهشت ماه امسال نیز بیش از 10 کانون عرضه مواد مخدر در منطقه 40 هکتار این شهرستان تخریب شد.

شهرستان اندیمشک با بیش از 170 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.