اهواز؛

اجرای مرحله پنجم طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر

دادستان اندیمشک گفت: مرحله پنجم طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در این شهرستان اجرا گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جعفری‌چگنی اظهار کرد: مرحله پنجم طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این مرحله پس از بازرسی‌های انجام شده چهار مغازه در حاشیه جاده اندیمشک به سمت خرم‌آباد به علت توزیع مواد مخدر و فروش مشروبات الکلی با دستور قضایی پلمب شد.

جعفری‌چگنی تصریح کرد: همچنین 6 منزل عاملین فروش مواد مخدر نیز مورد بازرسی قرار گرفته که 18 کیلوگرم ماده مخدر تریاک، 800 گرم شیره تریاک، 77 گرم هروئین و 44 گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اذعان داشت: در پی انجام این طرح 8 نفر متهم دستگیر و 1 دستگاه خودرو به همراه 2 دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی با بیان این که دستگاه قضایی با تمام توان خود با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد،افزود: اجرای این طرح از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی رضایت عمومی شهروندان را در پی داشته است.

این مقام قضایی در پایان خاطرنشان کرد: در نحوه برخورد با این معضل اجتماعی باید همه دستگاه‌های فرهنگی به کمک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی آمده تا بتوان جامعه را از مضرات این بلای خانمان‌سوز آگاه کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.