اجراي بخشی از كريدور فناوری اطلاعات در منطقه ويژه اقتصادی پيام

بخشی از كريدور فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌منظور توسعه سيستم‌هاي مهندسی، توسعه كاربردی، توسعه تجارت و ارائه خدمات ارتباطات در منطقه ويژه اقتصادی پيام اجرا خواهد شد.

اجراي بخشی از كريدور فناوری اطلاعات در منطقه ويژه اقتصادی پيام
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام اظهار داشت: اجراي بخشي از كريدور فناوري اطلاعات و ارتباطات به منظور توسعه سيستم هاي مهندسي، توسعه كاربردي، توسعه تجارت و ارائه خدمات ارتباطات در منطقه ويژه اقتصادي پيام اجرا خواهد شد.

 مهندس مختاري در بازديد مشاور و طراح سنگاپوري از فرودگاه و منطقه ويژه پيام، بيان داشت: در اهداف بلند مدت منطقه ويژه علاوه بر نگاه صنعتي و تجارت، به دنبال آن خواهيم بود كه با ايجاد بخشي از كريدور فناوري اطلاعات شهري خلاق و نوآور به وجود آيد كه هم محل كسب  كار و در آمد، و هم محل زندگي مدرن باشد.

رئيس هيات مديره شركت خدمات هوايي پيام به جانمايي انجام شده بخشي از كريدور فناوري اطلاعات  و ارتباطات در منطقه ويژه اشاره كرد و افزود: جانمايي اين كريدور در سه فاز به مساحت 7 هزار هكتار در جنوب غربي منطقه ويژه اقتصاي پيام در نظر گرفته شده است.
وي ادامه داد: علاوه بر فعاليت هاي فناوري اطلاعات  با تامين زير ساخت آن توسط سرمايه گذاران داخلي و خارجي و با نظارت و مشاركت دولت، محيطي منحصر به فرد براي فعاليت صنايع IT و همچنين محيط اجتماعي ارزشي، براي افراد خلاق و نوآور توام با زندگي مدرن فراهم مي شود.

مهندس مختاري در اين ديدار، با اشاره به اهداف اين پروژه گفت: منطقه ويژه اقتصادي پيام با مزيت نزديكي به پايتخت و برخورداري از قوانين مستقل و حمايتي از سرمايه گذاران در افزايش توليد ناخالص ملي و افزايش صادرات محصولات و خدمات نقش دارد، و از جذايت ويژه براي سرمايه گذاري خارجي برخوردار است و شرايط بسيار مطلوبي را در اين زمينه فراهم خواهد كرد .

منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار