کرمانشاه؛

محموله 5 ميلياردی "گوشی" قاچاق متوقف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله گوشی قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ منوچهر امان اللهی گفت : برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر فعاليت يک باند قاچاق در سطح کلان در شهرستان پاوه که اخيرا اقدام به خريد يک محموله گوشی خارجي قاچاق از کشور عراق کرده‌اند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اين اداره قرار گرفت.

وی تصريح کرد: قاچاق چيان قصد داشتند محموله را با عبور از معابر اصلي و ورودی شهر کرمانشاه به پايتخت انتقال دهند که در طول مسير نيز با استفاده از چندين دستگاه خودرو تيزرو همراهی می‌شدند.
 
امان اللهی  افزود: با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی و با همکاری اداره اطلاعات جنایی، دو تيم عملياتی به سرپرستی ریيس اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز به محور قزانچي- کرمانشاه عزيمت و منطقه را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
 
وی گفت: ماموران پس از عبور خودروی اسکورت، اقدام به برپایی پست ايست و بازرسی با علائم هشدار دهنده کردند، اما دو خودروی حامل کالای قاچاق شامل يک دستگاه پژو پارس و يک دستگاه پژو 405 که قبلا با استفاده از اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده بودند، با توجه به مسدود شدن راه عبوری قصد متواری شدن داشتند که با اقدام سريع ماموران متوقف شدند.
 
امان اللهی ارزش اين محموله را بالغ بر پنج ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: دو متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضایی تحويل داده شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.