کرمانشاه؛

کاروان تدبیر و امید در راه کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:انتظار ما تزریق اعتبار به پروژه‌های ورزشی راکد است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: حمایتهای دولت تدبیر و امید از ورزش و قهرمانان بی سابقه است و امید و نشاط در جامعه ورزش کشور را موجب شده است.

 مجتبی جوهری  در آستانه سفر دولت تدبیر و امید به کرمانشاه اظهار کرد: جامعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه بی صبرانه در انتظار سفر دولت تدبیر و امید به استان هستند تا با استقبال پرشور از رئیس جمهور محبوب قدرشناسی خود را نسبت به خدمات ارزشمند دولت در حوزه ورزش به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و حضور دکتر گودرزی در رأس مدیریت ورزش کشور و به پشتوانه حمایتهای ارزشمند رئیس جمهور و هیئت دولت و با برنامه ریزی مناسب و هدفمند اقدامات خوبی برای خروج ورزش استانها از رکود انجام گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یکی از انتظارات جامعه ورزش استان از رئیس جمهور را تزریق منابع اعتباری به پروژه‌های راکد بر جای مانده از دولت قبلی ذکر کرد و گفت: انتظارمی رود در سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان این مشکلات مرتفع و یا به حداقل برسد.

وی افزود: در همین راستا در سفر دکتر روحانی به کرمانشاه رقم پیشنهادی خود برای خروج برخی پروژه ها از وضعیت فعلی را اعلام کرده ایم و امیدواریم با تزریق این اعتبار خونی تازه در رگ های ورزش کرمانشاه در حوزه عمرانی و قهرمانی تزریق گردد.

 جوهری با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام ورزشی استان کرمانشاه به اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال برای افتتاح و بهره برداری نیاز دارند، گفت: لیست پروژه های تاثیرگذار را برای جذب اعتبارات مورد نیاز به مسئولان استان تحویل داده ایم.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار