هاشمی رفسنجانی: الان هم کسی از من به رهبر انقلاب نزدیک‌تر نیست

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح سوابق آشنایی خود با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: مطمئن باشید الان هم در ایران کسی نزدیک‌تر از من به رهبر معظم انقلاب نیست.

الان هم کسی از من به رهبر انقلاب نزدیک‌تر نیست
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در ادامه سفرش به استان کرمان در دیدار نمایندگان مردم شهرهای مختلف این استان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اهمیت همکاری‌های دولت و مجلس برای حل مسایل و مشکلات کشور، گفت: مردم از نمایندگان و دولتی که به آنها رأی داده‌اند، انتظار دارند که به دور از فضاسازی‌های سیاسی، برای توسعه و پیشرفت کشور برنامه‌ریزی و اجرا کنند.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به سوابق رفتاری و گفتاری خویش با امام راحل و بعد از ایشان با مقام معظم رهبری، گفت: در زمان امام(ره) با اینکه ارادتی قلبی به ایشان داشتم، وقتی در مسائل سیاسی اختلاف نظر پیدا می‌کردیم، نظراتم را می‌گفتم و به امام عرض می‌کردم که در این قضیه از شما پیروی می‌کنم. همچنین در دوران رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نیز علاوه بر سوابق طولانی دوستی، همکاری و همدلی، گاهی که اختلاف نظر پیدا می‌شود، به ایشان هم عرض کردم نظرم این است، اما شما رهبر جامعه هستید و من باید از شما پیروی کنم و برای مسایل اختلافی نیز حجت شرعی دارم.
 
هاشمی رفسنجانی، با یادآوری برخی از اتفاقات تاریخی در زمان حیات امام راحل، گفت: نامه‌هایی که به خط من و سران انقلاب است، در اسناد تاریخی موجود است.   
 
وی با تشریح سوابق آشنایی خود با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: مطمئن باشید الان هم در ایران کسی نزدیک‌تر از من به رهبر معظم انقلاب نیست.  
 
هاشمی رفسنجانی، در ادامه با اشاره به بازدیدی که عصر دیروز از تونل طرح انتقال آب به کرمان  و همچنین جلسه‌ای که در محل پروژه با مسئولین امور آب و کشاورزی استان داشتند، گفت: براساس پیش‌بینی‌های علمی و شواهد موجود، آب یکی از مشکلات جدی آینده جهان و مخصوصاً برای جغرافیای ایران با باران کم و اقلیمی نسبتاً خشک است که باید برای حل این مشکل آینده نگری کرد.
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار