رئیسی: ناکامی در جهان شیرینی قهرمانی آسیا را دو چندان می کند

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی از رقابت های آسیایی گفت.

ناکامی در جهان شیرینی قهرمانی آسیا را دو چندان می کند
مجید رئیسی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  در طول چندین سال تجربه ملی و حضور در لیگ برتر تورنمنتی به سختی و سنگینی جام باشگاههای جهان ندیدم با وجود اینکه در این جام ناکام بودیم اما به رقابت ها مثل دیدار تدارکاتی نگاه کردیم. این دیدارها باعث شد بازیکنان با هم هماهنگی برسند و با پوشش نقاط ضعف و ارتقاء تاکتیک به عنوان تیمی قدرتمند راهی آسیا شویم.

انشاالله پس از کسب عنوان قهرمان در آسیا به همه ثابت میشود که حضور در تورنمنت قدرتمند جهانی فواید زیادی برای تاسیسات دریایی داشته است.

در فصل نقل و انتقالات 5 بازیکن اصلی مان  از ترکیب جدا شدند، بازیکنایی که حداقل هر کدامشان 80 تا 100 بازی ملی داشتند و تورنمنت های بین اللمللی زیادی را تجربه کرده بودند جوانان با تجربه ای هم  مثل طیبی که چند سال در تیم ملی بازی کرده، سنگ سفیدی باتجربه شده و منتظم و زارعی و عباسی جوان هایی هستند که جزو با تجربه ها به حساب می آیند ولی همانطور  که می دانید در کل تیم جوانی داریم و باید تاوان  این شاخصه را پس می دادیم که در تورنمنت قطر تاوان سنگینی پس دادیم.

در حال حاضر حمایت همه جانبه باشگاه را داریم و حالا به امید خدا برای قهرمانی می جنگیم.

وی افزود: از شانس ما و طبق قرعه نخستن بازی ما حکم فینال را دارد چون ازبکستان همیشه جز چهار تیم نهایی است، ژاپن مثل همیشه تیم خوبی است و همیشه در ترکیب بازیکن خارجی دارند تایلند هم وضعیتی شبیه به ژاپن دارد.

تیم های ناشناسی هم هستند که هر سال در رقابت ها حضور می یابند و پدیده می شوند  امابرای ما مهم نیست که با چه تیمی روبرو می شویم  و همه بازی ها از ابتدا تا انتها  برای ما حکم  فینال را  دارند.
 ما در تایلند هستیم تا با تلاش بسیار برای دومین بار متوالی قهرمانی آسیا رو کسب کنیم و با افتخار به کشور بازگردیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار