جام باشگاههای فوتسال آسیا؛

برد دشوار تاسیسات در اولین گام آسیایی/ تاسيسات دريايی ۴- الماليك ازبکستان ۳

تيم تاسيسات دريايی تهران در نخستين ديدار خود در جام باشگاههای آسيا به سختی از صد حريف ازبكستانی خود گذشت.

تساوی مدافع عنوان قهرمانی در نيمه اول/ تاسيسات دريايی ٢- الماليك ازبكستان ٢به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتسال تاسيسات دريايي تهران در نخستين گام در رقابتهاي جام باشگاههاي اسيا به مصاف الماليك ازبكستان رفت.

شاگردان وحيد شمسايي در اين ديدار با تركيب نامدار مصطفي نظري، وحيد شمسايي، ابوالقاسم عروجي ، عليرضا وفايي  و حسين طيبي وارد زمين شدند.

تاسيساتي ها كه در انديشه جبران ناكامي در جام باشگاههاي جهان و اثبات دوباره اقايي خود و فوتسال ايران در اسيا بودند، بازي را هجومي آغاز نمودند و با گلزني حسين طيبي از حريف پيش افتادند. 

در ادامه تيم تاسيسات مقابل حريف ازبك خود غافلگير شد و با پذيرش دو گل شرايط را براي خود خطرناك ديد اما تاسيساتي ها با تجربه بازيكنان بين الملليشان حريف را تحت فشار قرار دادند و در لحظات پاياني نيمه اول كار را با گل سعيد احمدعباسي به تساوي كشاندند تا بازي در نيمه اول با همين نتيجه ٢-٢ به پايان برسد.


در نيمه دوم تاسيساتى ها سعى در پيشي گرفتن از حريف داشتند اما نتوانستند آنطور كه بايد بازى منسجم و قدرتمندى ارائه دهند.
 اما به هر تقدير سعيد عباسى بار ديگر به يارى شمسايى رسيد  و با زدن گل سوم تاسيسات را پيش انداخت در ادامه حسين طيبى گل چهارم تاسيسات را وارد دروازه حريف كرد تا خيال مدافع عنوان قهرمانى از برد راحت شود.

در لحظات پايانى اين ديدار تيم ازبكستانى توانست اختلاف را به حداقل برساند اما در نهايت تاسيساتى ها در روزى كه نمايش شكوهمندى نداشتند به برد دست يافتند تا در شرايط خوبى براى صعود قرار گيرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.